پانزدهیمن نمایشگاه خودرو شیراز (۸)

۱۰ دلیل برای آنکه اوتلندر ۲۰۱۶ را انتخاب کنید

عصر نمایشگاه: میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ با بیش از ۱۰۰ تغییر فنی و ظاهری نسبت به مدل ۲۰۱۶ تنها شاسی بلند سایز متوسطی است که با شرایط تسهیل شده اقساطی و بدون بهره به متقاضیان عرضه می شود.

۱۰ دلیل برای آنکه اوتلندر ۲۰۱۶ را انتخاب کنید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰:۰۰
  • 10 دلیل برای آنکه اوتلندر 2016 را انتخاب کنید
  • 10 دلیل برای آنکه اوتلندر 2016 را انتخاب کنید
  • 10 دلیل برای آنکه اوتلندر 2016 را انتخاب کنید
  • 10 دلیل برای آنکه اوتلندر 2016 را انتخاب کنید

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، این خودرو با چهره‌، امکانات و قابلیت‌های فنی جدید به رقابتی در بازار ایران قدم گذاشت که یک طرف‌ آن هیوندای سانتافه به عنوان موفق‌ترین خودرو وارداتی سال 94 قرار داشت. اوتلندر 2016 در این شرایط رقابتی به سرعت توانست جای خود را در بازار تثبیت کند و به رقیب قدرتمند کره‌ای‌هایی تبدیل شود که به واسطه واردات به صورت رسمی و غیر‌رسمی با تنوع قیمتی در بین مردم شناخته شده بودند.

با توجه به اینکه بخش عمده آمار واردات رقبای کره‌ای اوتلندر 2016 به صورت غیر‌رسمی و توسط وارد‌کنندگان خاکستری به بازار عرضه شده، در این بین شاهد نصب آپشن‌های غیر‌اصل ‌یا محدودیت در آپشن برخی مدل‌ها هستیم اما اوتلندر 2016 با پشتیبانی شرکت آرین‌موتور و اطمینان از اصالت و کیفیت آپشن‌ها ضمن قرارگیری در پس برند معتبر ژاپنی میتسوبیشی با روحیات آفرودر توانایی همچون «پاجرو» و شرایط فروش متنوع با اقساط بدون بهره و همچنین امکان پیش خرید با سود مشارکت 30‌درصدی گزینه‌ای است که با شناخت از توانایی‌های کلیدی‌اش می‌تواند انتخابی ایده‌آل و منطقی در بازار شاسی‌بلند‌های سایز متوسط ایران باشد. آنچه مشتریان در بازار می‌بینند شاسی‌بلندی از میتسوبیشی است که با مطالعه کاتالوگ این خودرو می‌توانند به مشخصات فنی و آپشن‌هایش اشراف پیدا کنند اما اوتلندر علاوه بر این موارد‌، نکات خاص و قابل توجهی در مدل 2016 دارد که دانستن آنها می‌تواند نگرش مشتریان به این محصول را کاملا تغییر دهد‌:
1- اوتلندر 2016 نخستین محصول جدید میتسوبیشی با زبان طراحی جدید این شرکت است که شاخصه اصلی آ )Dynamic Shieldسپر دینامیکی) است. این سپر دینامیکی همان دهانه بزرگ ورودی هوای روی سپر اوتلندر 2016 است که علاوه بر ایجاد چهره‌ای قدرتمند‌، در تصادفات بیشترین ضربات را جذب می‌کند و موجب حفظ ایمنی خودرو و عابرین پیاده می‌شود.
2-شیشه جلو و شیشه‌های عقب در مدل 2016 اوتلندر با طراحی جدید و ضخامت بیشتر و افزایش قدرت عایق‌، نسبت به نفوذ صدا به داخل کابین مقاومت بیشتری دارند.
3- برای افزایش ایمنی استحکام شاسی خودرو افزایش پیدا کرده است.
4- سیستم تعلیق دینامیکی جدید در جلو و جاذب‌های جدید در سیستم تعلیق عقب و جلو و همچنین دیفرانسیل عقب اوتلندر 2016‌، حس سواری با این خودرو را نسبت به مدل 2015 بهبود داده‌اند. اوتلندر 2016 با ارتفاع ایده‌آل از سطح زمین هم در موانع آفرود می‌تواند قدرتمند عمل کند و هم در جاده سواری نرم و راحتی را به سرنشینان ارائه می‌کند.
5-پیشرانه اوتلندر 2016 با طراحی و اصلاحات جدید هماهنگی بهتری با انواع شرایط آب‌و‌هوایی گرم و سرد دارد و گیربکس اتوماتیک CVT این خودرو با اصلاحات جدید و قابلیت تعویض دستی دنده‌، تعویض دنده‌ها را نرم‌تر از گذشته انجام می‌دهد و با افزایش میزان انتقال گشتاور موجب بهبود شتاب و کشش این کراس‌اوور متوسط شده است.
6-چراغ‌ها در مدل 2016 اوتلندر تغییرات فراوانی داشته‌اند. چراغ‌های جلو از نوع LED به همراه شوینده‌، چراغ روشنایی در روز(Daylight) و چراغ‌های عقب با طیف LED چهره مدل 2016 را نسبت به مدل 2015 به مراتب متفاوت و جذاب‌تر کرده‌اند.
7- از جمله مهم‌ترین تغییرات در داخل کابین اوتلندر می‌توان به طراحی جدید فرمان با چرم و کنترلگر‌های سیستم صوتی‌، نمایشگر جدید‌، صندلی‌های بهبود‌یافته‌، بهبود قابلیت تاشوندگی صندلی‌های عقب‌، آینه الکتروکرومیک وسط و استفاده از طرح چوب روی داشبورد اشاره کرد.
8- در نمای جانبی با توجه به ضربه‌پذیر بودن بخش پایینی در‌‌ها‌، زه ضربه‌گیری در این قسمت نصب شده ‌که ضمن افزایش جلوه بصری نمای جانبی اوتلندر 2016‌، از بروز صدمات به این قسمت جلوگیری می‌کند.
9-  قیمت اوتلندر 2016،  206.3 میلیون‌تومان است. این در حالی است که قیمت رسمی سانتافه 2016 حدود 220 میلیون‌تومان و سورنتو 2016 حدود 236 میلیون‌تومان اعلام شده است. متقاضیان خرید اوتلندر 2016 به صورت 120 روزه می‌توانند با پرداخت 3 مرحله‌ای 40 میلیون‌تومان در زمان ثبت‌نام‌، 40 میلیون‌تومان 30 روز بعد و 40 میلیون‌تومان 90 روز بعد‌، ضمن بهره‌گیری از سود مشارکت 30 درصدی این خودرو را طی 120 روز کاری تحویل بگیرند. همچنین در طرح فروش نقدی 60 روزه مشتریان می‌توانند با ارائه پیش‌پرداخت 100 میلیون‌تومانی و پرداخت 80 میلیون‌تومان 30 روز بعد از ثبت‌نام‌، از سود مشارکت 26 درصدی نیز بهره‌مند شوند.
10- متقاضیان خرید اقساطی اوتلندر 2016 می‌توانند در زمان ثبت‌نام این خودرو 54 میلیون‌تومان و 30 روز بعد از ثبت‌نام نیز 54 میلیون‌تومان دیگر را بپردازند و مابقی قیمت خودرو را طی 12 قسط 6.6 میلیون‌تومان "بدون بهره" پرداخت کنند. این در حالی است که 2 رقیب اصلی اوتلندر 2016 یعنی سانتافه و سورنتو در طرح فروش اقساطی با بهره و قیمت نهایی حدود 240 تا 260 یعنی حدود 20 میلیون‌تومان بیش از قیمت نقدی این خودرو‌ها (اقساط 12 ماهه) به مشتریان عرضه می‌شوند.

میتسوبیشی بخریم ، سفر سنگاپور ببرید :

شرکت آرین موتور با نمایندگی شرکت وسام موتور در پانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز حضور پررنگی را با سبد کامل محصولاتش به نمایش گذاشته است.آرین موتور همچنین در طرح جدیدی که از 21 تیرماه آغاز شده است ، مشتریانی که تا پایان مرداد ماه یکی از محصولات میتسوبیشی را بخرند را در قرعه کشی سه تور 2نفره به سنگاپور شرکت می دهد.

کم مصرف و قدرتمند :

اوتلندر با پیشرانه 2.4 لیتری سری 4J12 به بازار ایران قدم گذاشته است.پیشرانه مدل 2016 این خودرو با تغییرات در مدل جدید سازگاری بهتری با انواع شرایط آب‌و‌هوایی دارد‌. گیربکس اتوماتیک CVT(ضریب متغیر) این کراس‌اوور جدید میتسوبیشی با تغییرات و بهینه‌سازی‌های صورت گرفته موجب افزایش حدود یک ثانیه‌ای شتاب صفر تا 100 کیلومتر مدل 2016 و کاهش آن تا 10.8 ثانیه شده است و مصرف سوخت نیز به واسطه این تغییرات تا 8.7 لیتر در 100 کیلومتر برای سیکل ترکیبی کاهش یافته است.اوتلندر 2016 در جاده 7.5 لیتر و در شهر 9.4 لیتر در 100 کیلومتر سوخت مصرف می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی اوتلندر عددی مشابه سورنتو و سانتافه است اما در رانندگی شهری مصرف سورنتو و سانتافه به حدود 11.5 لیتر می‌رسد و مصرف این دو برادر کره‌ای در جاده نیز 8 لیتر در 100کیلومتر است. با بررسی این اعداد برتری رانندگی اقتصادی با اوتلندر است. اوتلندر با وزن خالص حدود 1.5 تن‌، نزدیک به 200 کیلوگرم از سورنتو و سانتافه سبک‌تر است.

گیربکس CVT اوتلندر 2016 با ضرایب متغیر هیچ‌گونه حس تعویض دنده را به راننده و سرنشینان القا نمی‌کند و بی‌نهایت دنده را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این موضوع در سربالایی‌ها و سراشیبی‌ها و رانندگی شهری موجب ارائه شرایط بهتر مصرف سوخت نسبت به گیربکس‌های چند‌سرعته و همچنین قدرت شتاب‌گیری بهتر می‌شود. یکی از مهم‌ترین نتایج طراحی ارگونومیک کابین که موجب مقاومت مفید خودرو در برابر جریان هوا می‌شود، با عنوان ضریب درگ تحلیل می‌شود. این ضریب هر مقدار عدد پایین‌تری را نشان دهد از طراحی ارگونومیک‌تر اتاق خودرو خبر می‌دهد. اوتلندر از بدو معرفی نسل جدید این خودرو در سال 2012 ضریب cd 0.33 را در طراحی ارگونومیک به ثبت‌ رسانده در حالی که سورنتو در نسل جدید از سال 2015 موفق به دستیابی این عدد شده و سانتافه نیز ضریب درگ  cd 0.34 را در اختیار دارد. اوتلندر 2016 در غیاب پاجرو به دلیل حجم‌موتور بالای 2500 سی‌سی هم‌اکنون قوی‌ترین کراس‌اوور میتسوبیشی در بازار ایران است که مشخصه‌های آفرودی و طراحی پاجرو را به ارث برده است. زاویه ورود به شیب در اوتلندر 2016 با 22 درجه حدود 6 درجه بیش از سانتافه و سورنتو است و این موضوع نشان‌دهنده دقت میتسوبیشی در طراحی دماغه کراس‌اوور جدیدش است اما زاویه خروج هر سه خودرو از شیب 21 درجه است. حداقل ارتفاع 216 میلی‌متر از سطح زمین برای اوتلندر 2016 نیز در مقابل حداقل ارتفاع 185 میلی‌متری سورنتو و سانتافه مزیت دیگری در برتری اوتلندر به عنوان یک خودرو طراحی شده برای آفرود در کنار مصارف شهری است.
ایمن به سبک میتسوبیشی :
در بخش ایمنی اوتلندر علاوه بر بهره گیری از کیسه‌های هوای جلو، جانبی و پرده‌ای به کیسه‌هوای زانویی برای امنیت کامل راننده نیز مجهز شده است. سیستم ترمز ضدقفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز روی این خودرو به صورت استاندارد قرار دارد و علاوه بر آن اوتلندر 2016 به سیستم کنترل فعال پایداری مجهز شده است که این سیستم توسط میتسوبیشی با عنوان ACS معرفی می‌شود. اوتلندر همچنین به ترمز کمکی BA، کنترل کشش TCL و ترمز کمکی برای سطوح شیبدار نیز مجهز شده است. این خودرو موفق به کسب هر 5 ستاره ایمنی از موسسه EuroNCAP شده و در بررسی‌های موسسه معتبر EuroNCAP در بخش تجهیزات هشدار‌دهنده ایمنی اوتلندر امتیاز کامل 100درصد را دریافت کرده است.
امکانات رفاهی:
در بخش امکانات رفاهی ، میتسوبیشی اوتلندر از یک نمایشگر 7 اینچی لمسی بهره می‌برد که ضمن بهره‌گیری از امکان پخش تصاویر دوربین دید عقب به ورودی USB نیز مجهز شده است. صندلی راننده در اوتلندر امکان تنظیم در 8 جهت به صورت الکترونیکی را فراهم می‌کند و صندلی‌های ردیف جلو به گرم‌کن و فن تهویه مجهز شده‌اند .این خودرو به سیستم تهویه مطبوع دوگانه، سیستم اتصال تلفن همراه بلوتوث، کروز کنترل و سیستم ورود و خروج بدون کلید مجهز شد‌ه‌ است و آپشنی که اوتلندر 2016 را در زمینه تجهیزات رفاهی داخل کابین متمایز می‌کند‌، پدل‌شیفتر‌های پشت فرمان است که با فشردن آنها امکان تعویض دستی گیربکس فراهم می‌شود و با توجه به کنترل سیستم صوتی‌، بلوتوث و کروز کنترل از روی فرمان راننده می‌تواند کنترل خودرو را بدون توجه به کنسول میانی خودرو کاملا در دست بگیرد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت