پانزدهیمن نمایشگاه خودرو شیراز (۹)

تخفیف حدود ۴ میلیون تومانی سیبا موتور به مناسبت نمایشگاه خودرو شیراز

عصر نمایشگاه- ورود بخش خصوصی واقعی به گروه بهمن به‌طور حتم در سودآوری و ارتقای عملکرد این شرکت تأثیر بالایی خواهد داشت.

تخفیف حدود ۴ میلیون تومانی سیبا موتور به مناسبت نمایشگاه خودرو شیراز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، قائم‌مقام و رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش سیباموتور در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز بابیان این مطلب گفت: با ورود بخش خصوصی به گروه بهمن به‌طور خودکار شاهد حاکم شدن تفکر بخش خصوصی بر گروه بهمن خواهیم و بود و می‌توانیم در کوتاه‌مدت تأثیرات آن را شاهد باشیم.

    مهرداد امینی خوئی در ارتباط با پانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز نیز بابیان اینکه تعداد بازدیدکننده بیشتر از پیش‌بینی‌ها بود تصریح کرد: شیراز یکی از مراکز اصلی فروش محصولات سیباموتور در کشور است و اهمیت بالایی نیز در برنامه های فروش این شرکت دارد.

    وی از ارائه  تخفیف 1.5 درصدی برای خریداران محصولات این شرکت در نمایشگاه شیراز خبر داد و افزود: علاوه بر این تخفیف که حدود 4 میلیون تومان است، امکان فروش اقساطی محصولات تا 18 ماه نیز با سود 20درصد وجود دارد.

    امینی  در ادامه نیز ورود محصول 18 تن جدید این شرکت تا ایان سال خبر داد و افزود: هم‌اکنون در حال کسب مجوزها و استاندارد لازم هستیم و امیدواریم تا اسفندماه بتوانیم این محصول جدید را روانه بازار کنیم.

    رئیس سازمان فروش سیباموتور در رابطه فروش کامیونت جدید Tiger V نیز گفت: فروش این محصول  برای اولین بار در شیراز آغازشده که با استقبال عمومی خریداران نیز مواجه شده است.

    به گفته امینی کامیونت Tiger V از پیشرانه توربودیزل 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ کامینز به حجم 3.8 لیتر بهره می‌گیرد که بیشینه قدرت 140 اسب بخار در دور 2600 و بیشینه گشتاور 440 نیوتن.متر را در دور 1200 تا 2200 به گیربکس شش دنده دستی ZF 6S500 آلمان منتقل می‌کند تا نیرو را از طریق صفحه کلاچ خشک تک‌صفحه‌ای 350 میلی‌متری به چرخ‌های عقب منتقل کند.

    این خودرو با ظرفیت کامل بار به جرم 6 تن می‌رسد و با کمک ترمزهای تمام بادی دو مداره مستقل (جلو و عقب) مجهز به سیستم ضد قفل (ABS) کمپانی KNORR و کمک ترمز اگزوز (خفه کن) به حالت سکون می‌‌رسد. از دگر تجهیزات ویژه این کامیونت می‌توان به رادیوپخش CD خور دارای پورت USB، تهویه مطبوع دستی، تاخوگراف، شیشه‌های برقی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو، سانروف و بالابر اتاق هیدرولیکی اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت