رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران خبر داد

معرفی شرکت های دارنده خدمات پس از فروش در نخستین نمایشگاه رایانه

عصر نمایشگاه- رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران گفت: نخستین نمایشگاه رایانه و ماشین های اداری بخش خصوصی ایران، شرکت های دارنده خدمات پس از فروش و عرضه کنندگان کالای برتر را به مردم معرفی می کند.

معرفی شرکت های دارنده خدمات پس از فروش در نخستین نمایشگاه رایانه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سیدمهدی میرمهدی کمجانی در نشست خبری برگزاری نخستین نمایشگاه رایانه و ماشین های اداری بخش خصوصی ایران خاطر نشان کرد، این نمایشگاه محلی برای عرضه کالاهای بخش سخت افزار، نرم افزار و شبکه رایانه و ماشین های اداری به مصرف کننده نهایی است که از مبادی قانونی وارد کشور شده اند و دارای مجوز ورود هستند.

    وی با بیان این که میزان کالای قاچاق در بین اعضای صنف فناوران رایانه بسیار کم است، دلیل آن را رصد پیوسته این اعضا توسط نهادهای ناظر دانست و افزود: کالای قاچاق این صنف توسط دیگرانی که هیچ ارتباطی با صنف ندارند وارد کشور می شود.

    میر مهدی کمجانی خاطرنشان کرد: 95 درصد کالاهای فناوری اطلاعات (آی تی) ایران از طریق واردات تامین می شود و تنها 5 درصد تولید داخل دارد که آنها نیز کالاهایی مانند موشواره و اسپیکر است که توسط تعدادی شرکت های داخلی تولید می شود.

    رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران به صدور مجوز برای برگزاری نخستین نمایشگاه آی.تی بخش خصوصی توسط اتحادیه اشاره کرد و گفت: مجوز نمایشگاه الکامپ که هرساله برگزار می شود را وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر می کند و بخش دولت در آن نیز حضور دارد. اما این نمایشگاه فقط مختص اتحادیه فناوران است و بخش خصوصی متولی آن است.

    وی با بیان این که تلاش می شود کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف عرضه شود، گفت: تخفیف در نظر گرفته شده تنها برای دوران برگزاری نمایشگاه و از 19 تا 22 مرداد است و پس از آن صنف هیچ گونه تخفیفی نخواهد داشت.
    میر مهدی کمجانی یادآورشد: واحدهای صنفی کوچک توانایی ارایه تخفیف ندارند، بنابراین زمان برگزاری نمایشگاه بهترین فرصت برای خریداران است تا از تخفیف های درنظر گرفته شده بهره مند شوند.

    رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران برگزاری نمایشگاه را کمکی به رونق خرید و فروش در این بخش ارزیابی کرد و عنوان داشت: شرکت های حاضر درنمایشگاه تازه ترین دستاوردهای آی تی جهانی را در اختیار مردم قرار می دهند ضمن آنکه کالای اصلی خواهد بود.
    وی در ادامه از تلاش برای کاهش تعرفه واردات کالاهای آی تی خبر داد و افزود: افزایش تعرفه واردات از 5 درصد به 15 درصد تنها به رونق قاچاق خواهد انجامید و هیچ نفعی برای دولت به همراه نخواهد داشت.

    میرمهدی کمجانی ادامه داد: اگر تعرفه واردات همان 5 درصد گذشته باشد نه تنها به نفع فعالان این بخش است بلکه منافع دولت را نیز کامل تامین خواهد کرد.

    رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران به تلاش اتاق اصناف ایران برای ادغام اتحادیه های همگن اشاره کرد و بیان داشت: به طورکامل از این اقدام اتاق اصناف حمایت می کنیم زیرا علاوه بر کاهش هزینه ها به سود خود چنین اتحادیه هایی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت