در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بغداد ؛

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و صنایع غذایی در عراق

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی عراق از ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه (۷ تا ۹ سپتامبر ۲۰۱۶)، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بغداد برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و صنایع غذایی در عراق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایانا ، کشور عراق همسایه غربی ایران دارای یک‌هزار و 458 کیلومتر مرز خاکی با کشور عراق است. کشوری که به‌دلیل تنش‌های سیاسی همواره به واردات انبوه مواد غذایی احتیاج داشته است. بصره عراق نزدیک‌ترین بازار صادراتی به ایران است که فاصله آن تا آبادان تنها 20 کیلومتراست. یک منطقه مرزی نزدیک که صادرات به عراق را تسهیل می‌کند.

    عراق با واردات بیش از شش میلیارد دلاری مواد غدایی در سال اخیر اکنون جزء مزیت‌های مهم صادراتی ایران محسوب می‌شود و شرکت در نمایشگاه‌های این کشور برای عرضه و بازرایابی و کاهش واسطه‌ها، می‌تواند قدمی مفید برای افزایش صادرات به این کشور باشد.

    نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی عراق 17 تا 19 شهریورماه 1395(7 تا 9 سپتامبر 2016) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بغداد برگزار خواهد شد.

    در این نمایشگاه اقلامی چون کنسروجات، نوشیدنی‌ها، بستنی، چای، قهوه، شکلات، غذاهای دریایی، روغن، لبنیات، غذای فوری، مواد غذایی منجمد، ادویه و افزودنی‌ها، انواع سس، گوشت، مرغ، تخم‌مرغ، سوسیس و کالباس، شیرینی و شکلات، محصولات نانوایی، ماشین‌آلات بسته‌بندی، ماشین‌آلات صنایع غذایی، تجهیزات آشپزخانه‌ای، تجهیزات یخچالی و سردخانه‌ای، دستگاه‌های وکیوم و سایر محصولات و صنایع وابسته، محصولات کشاورزی، میوه‌جات، سبزیجات، خرما، عسل، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، تجهیزات و سیستم‌های باغبانی، انواع بذر و دانه‌های گیاهی،‌ خدمات فنی و مهندسی، ابزار و وسایل کنترل و حفظ محیط زیست، پرورش دام و طیور، ‌داروهای گیاهی، دارو و تجهیزات دامپزشکی، وسایل بهداشتی و جراحی دامی، مواد اولیه و سیستم‌های بسته‌بندی،‌ سیستم‌های سرمایشی و انبارداری، صنایع تولید بازیافت، آموزش و مشاوره، انواع کود و سموم، گلخانه، سیستم‌های آبیاری و زهکشی، انواع پمپ، تجهیزات تهویه هوا فن های صنعتی، سایر صنایع و خدمات وابسته قابل عرضه است.

    این نمایشگاه تنها نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع غذایی، کشاورزی، صنایع بسته‌بندی و ماشین‌آلات غذایی عراق است که با توجه به نیاز مبرم به واردات مواد غذایی به‌دلیل مسدود بودن شریان‌های ورودی کالا از دیگر کشورها برای تولیدکنندگان ایرانی حائز اهمیت ویژه‌ای است.

    این رویداد که تحت نظارت وزارت بازگانی و اتاق بازرگانی عراق برگزار می‌شود، از بیشترین و مؤثرترین حجم تبلیغات جذب بازدیدکننده و غرفه‌دار در سرتاسر عراق برخوردار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت