با همکاری انجمن عکاسان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ؛

گشایش هشتمین نمایشگاه دوسالانه عکس در قم

عصر نمایشگاه- هشتمین نمایشگاه دوسالانه عکس استان قم با همکاری انجمن عکاسان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در دو نمایشگاه اشراق و فرهنگ این استان گشایش یافت.

گشایش هشتمین نمایشگاه دوسالانه عکس در قم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از هنرآنلاین، رئیس انجمن عکاسان قم و دبیر اجرایی نمایشگاه دوسالانه عکس قم در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 131 عکاس با 775 عکس در فراخوان شرکت کردند که هیات داوران 77 اثر از 65 عکاس را پذیرفت.

    مهدی رضایی مهر گفت: این نمایشگاه تا 31 تیرماه همه روزه از ساعت 17 تا 20 پذیرای علاقه مندان است.

    او افزود: در این نمایشگاه با عکس های ارسالی از سوی عکاسان پیشکسوت و سایر عکاسان، 90 عکس به نمایش در آمده است.

    او با اشاره به فراخوان برپایی هشتمین دوسالانه عکس استان گفت: این نمایشگاه در دو بخش آزاد و پیشکسوت با نگاه ویژه در موضوع های مختلف از جمله جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرهنگ کار و شکوفایی اقتصادی، فرهنگ مقاومت، ایثار وشهادت، آیین های ملی و مذهبی و محیط زیست برگزار شد.

    رئیس انجمن عکاسان قم افزود: این دوسالانه غیر رقابتی بوده و برای تمامی راه یافتگان به بخش نمایشگاه، گواهی شرکت در نظر گرفته شده است.

    او ادامه داد: در بخش پیشکسوتان برای گرامیداشت زحمات استادان پیشکسوت و برای اعتلای هنر عکاسی استان از آنان یک عکس دریافت شد.

    رضایی مهر به فعالیت های جنبی نمایشگاه دوسالانه عکس اشاره کرد و اظهار داشت: چندین کارگاه آموزشی در طول برپایی نمایشگاه با حضور استادان و مدرسان مطرح کشوری و استانی با موضوع های متنوع و کاربردی برگزار می شود.

    او ادامه داد: به کسانی که در کارگاه های آموزشی انجمن در طول برگزاری نمایشگاه دوسالانه حضور مستمر داشته باشند گواهینامه شرکت در کلاس های آموزشی اهدا خواهد شد.

    او با اشاره به تقدیر از هنرمندان عکاسی گفت: در پایان این نمایشگاه ١۰ تن از پیشکسوتان و استادان مطرح استانی که در توسعه هنر عکاسی استان قم نقش موثر داشته اند با اهدای جوایز و تندیس دوسالانه تقدیر به عمل خواهد آمد.

    رئیس انجمن عکاسان قم افزود: همچنین از 5 نفر ازعکاسان فعال استان که شرایط و امتیاز لازم هیات انتخاب دوسالانه را کسب کردند با اهدای جایزه و تندیس تقدیر می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت