معاون فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی خبر داد

برپایی نمایشگاه فرهنگی، هنری رضوی در خراسان جنوبی

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری ربرجسته جشنواره ضوی با بیش از ۵۰ اثر در دهه کرامت خبر داد.

برپایی نمایشگاه فرهنگی، هنری رضوی در خراسان جنوبی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، سید علی زمزم در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خراسان جنوبی اظهار کرد: فرهنگ ولایی و رضوی در تمامی برنامه‌های ایام دهه کرامت باید مشاهده شود.

    وی با اشاره به برنامه‌های محوری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی، افزود: برگزاری نمایشگاه آثار برجسته جشنواره فرهنگی، هنری رضوی با بیش از 50 اثر از مهم‌ترین این برنامه‌ها خواهد بود.

    معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی با بیان اینکه نمایشگاه آثار جشنواره نقاشی خط و حروف نگار رضوی نیز برپا خواهد شد، تصریح کرد: آیین پنجمین دوره اختتامیه جشنواره نقاشی خط و حروف نگاری هجدهم مرداد ماه در محل سالن علامه فرزان بیرجند برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه متاسفانه همکاری‌ها و هم اندیشی ها در استان بسیار کمرنگ است، بیان کرد: دستگاه‌ها نباید به صورت یک طرفه برنامه‌های فرهنگی و مردم نهاد را دنبال کنند.

    احمد ملایی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی در این جلسه با بیان اینکه مساجد مهم‌ترین بستر فرهنگ ساز و پایگاه‌های دینی در جامعه هستند، اظهار کرد: آمادگی هر گونه همکاری با هر دستگاهی که علاقه مند به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مساجد است را داریم.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر 600 مسجد فعال در استان وجود دارد، افزود: فضا سازی بیرونی مساجد در ایام دهه کرامت از برنامه‌های مرکز در این ایام است.

    مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی از توزیع دو هزار و 500 بسته فرهنگی ماهانه برای کودکان هشت سال به بالا خبر داد و افزود: خوشبختانه استقبال کودکان و نوجوانان از این بسته‌ها بسیار مطلوب بوده است.

    وی با بیان اینکه ولایت از شروط توحید است، بیان داشت: کارگاه آموزشی خدام و هیئت امنای ائمه جمعه در پنج شهرستان برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت