۲۹ تا ۳۱ شهریورماه ؛

باکو میزبان نمایشگاه دستاوردهای کشاورزی و صنایع غذایی ایران

عصر نمایشگاه- در پی امضای ۱۱ موافقتنامه و یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و آذربایجان در اسفندماه ۹۴ به‌منظور توسعه و شتاب بخشیدن به سطح همکار‌‌های مشترک با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت هر دو کشور و همکاری سفارت ایران در باکو دومین نمایشگاه تخصصی صنعت کشاورزی، صنعت غذا در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی باکو برگزار می‌شود.

باکو میزبان نمایشگاه دستاوردهای کشاورزی و صنایع غذایی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایانا ، در پی امضای 11 موافقتنامه و یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و آذربایجان در اسفندماه 94 به‌منظور توسعه و شتاب بخشیدن به سطح همکار‌‌های مشترک با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت هر دو کشور و همکاری سفارت ایران در باکو دومین نمایشگاه تخصصی صنعت کشاورزی، صنعت غذا در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی باکو برگزار می‌شود.

    با توجه به عضویت هر دو کشور در سازمان اکو (ECO) و سازمان همکاری اسلامی (OIC) توسعه مناسبات تجاری می‌تواند به تقویت روابط بین دو کشور و حفظ منافع مشترک در این سازمان‌ها نیز منجر شود.

    این نمایشگاه تخصصی علاوه بر ارائه توانمندی‌های تولیدکنندگان ایرانی در صنعت کشاورزی و صنعت غذا، در موضوعاتی هم چون بانکداری، نفت و گاز و پتروشیمی، ساختمان و انرژی، آب و برق و خدمات فنی و مهندسی نیز خواهد بود.

    دومین نمایشگاه تخصصی ایران پروژه همراه با بیزینس فروم ایران و آذربایجان با هدف توسعه و افزایش حجم صادرات غیرنفتی کشور و به‌منظور برقراری امکان مراودات و مبادلات تجاری بین تجار و بازرگانان ایران و آذربایجان برگزار می‌شود.

    بخش‌های دولتی و خصوصی متشکل از سازمان‌ها، شرکت‌ها، مؤسسه‌ها، تولیدکنندگان و صادرکنندگان، تجار و بازرگانان ایرانی می‌توانند در مساحتی بیش از یک‌هزار و 500 مترمربع به ارائه و بازاریابی تولیدات خود بپردازند و از فضای ایجادشده برای گرفتن بازار این کشور بهره‌مند شوند.

    گفتنی است ،این نمایشگاه 29 تا 31 شهریورماه در باکو برگزار می‌شود و مهلت قرارگیری در بین غرفه‌داران آن تا پنجم شهریورماه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت