مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری قدس بیان کرد

قدس نیازمند راه اندازی نمایشگاه دائمی برای عرضه محصولات هنری

عصر نمایشگاه- مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری قدس گفت:راه اندازی نمایشگاهی دائمی برای عرضه محصولات هنرمندان این شهرستان از اولویت هایی است که با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

قدس نیازمند راه اندازی نمایشگاه دائمی برای عرضه محصولات هنری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، لیدا حاتمی علمداری با اشاره به توانمندی های بسیار برجسته شهرستان قدس در حوزه صنایع دستی و هنری اظهار داشت:علیرغم وجود استعدادهای های ارزنده فراوان، فقدان فضا و محدوده ای مشخص برای عرضه محصولات و تولیدات هنری فعالان عرصه صنایع دستی به صورت دائمی از کمبودهایی به شمار می رود که خلأ آن به شدت احساس می شود.

    مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قدس عنوان کرد:پیش از این رایزنی های لازم با نهادها و دستگاه های مدیریتی و شهری در این خطه انجام شده که امیدواریم در نهایت به خروجی و دستاورد مطلوب و سازنده ای منتهی شود.

    وی افزود:بر اساس هماهنگی های انجام شده، مقرر است بازارچه ای دائمی در این شهرستان راه اندازی گردد تا در قالب آن، محصولات هنری هنرمندان فعال و ساکن در این منطقه عرضه و به نمایش گذاشته شود.

    حاتمی علمداری عنوان کرد:نباید از نظر دور داشت که تولید بدون عرضه، معنا ندارد و راه اندازی محلی برای عرضه و ارائه محصولات هنری، علاوه بر معرفی توانمندی ها و استعدادهای فرهنگی و هنری این شهرستان، بستری برای رونقِ فروش آثار هنری و گردش مالی مطلوب تر در این حوزه فراهم خواهد شد.

    مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قدس عنوان کرد:متأسفانه یکی از مشکلاتی که این خطه از غرب استان تهران با آن مواجه است به کمبود اراضی برای احداث چنین فضاهایی معطوف می شود وهمین محدودیت، تعریف و راه اندازی بسیاری از طرح ها را دشوار ساخته است

    وی افزود: می توان با اختصاص محدوده ای از فضای سبز پارک ها یا بوستان ها برای راه اندازی نمایشگاه های صنایع دستی تا حدودی این محدودیت را مرتفع کرد.

    علمداری در خاتمه یادآور شد:در حوزه تسهیلات حمایتی از هنرمندان و فعالان صنایع دستی نیز تلاش شده با حمایت اداره کار، پشتیبانی های مطلوبی در حد توان و بضاعت موجود لحاظ شود که تا حدودی نیز از لحاظ حمایتی موثر بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت