در مصلی امام خمینی ره ؛

دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما با حضور بزرگ ترین شرکت های داروئی جهان

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما با حضور بزرگترین شرکت‌های حوزه دارو و صنایع وابسته جهان از جمله مرک، بوش، AWH و آزو آلمان،ایزی فارما و فارکوالیتی یوروپ ایتالیا و بوکارد فرانسه از ۲۴ تا ۲۶ شهریور ماه ۹۵ برگزار می شود.

دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما با حضور بزرگ ترین شرکت های داروئی جهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایانا ، این شرکت‌ها که در حوزه ماشین‌الات داروسازی، فناوری‌های نوین و Clean Room فعالیت می‌کنند حضور خود را در دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما قطعی کرده‌اند.

    ایران فارما به عنوان اولین نمایشگاه بین‌المللی حوزه دارو و صنایع وابسته در دوران پسابرجام شناخته می‌شود تا کنون شرکت‌های زیادی از کشور‌های مختلف به منظور معرفی برترین ماشین‌آلات داروسازی و آخرین تکنولوژی‌های مربوط به ایجاد خط تولید دارو، حضور پیدا کرده‌اند که از کشور اسپانیا می‌توان به شرکت Argenol Laboratorios و از کشور انگلستان می‌توان به شرکت MRC Systems اشاره کرد.

    همچنین شرکت‌های دکتر مولر و M + W Group نیز از دیگر شرکت‌های آلمانی هستند که همراه با  شرکت «توروکینگ» یکی از بزرگترین فعالان حوزه دارو و صنایع وابسته در چین، در دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما حضور دارند.
    16شرکت ایتالیایی در دومین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته ایران‌فارما حضور خود را قطعی کردند.
    این شرکت‌های ایتالیایی که از بزرگترین فعالان در حوزه تجهیزات داروسازی به شمار می‌روند قصد دارند با معرفی فناوری‌های نوین در زمینه داروسازی، زمینه مشارکت با شرکت‌های ایرانی را فراهم آورند.

    شرکت‌های Rounchi،TM، Rotech،F.P.S. Food and Pharma Systems srl،Farmoresو Prisma از جمله مهم‌ترین شرکت‌های ایتالیایی حاضر در دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما هستند.

    همچنین شرکت Comas با 30 سال سابقه در زمینه پرکردن(FILLING) و ساخت درپوش(CAPPING) برای محصولات دارویی مایع، مواد شیمیایی و لوازم آرایشی و بهداشتی از دیگر شرکت‌های ایتالیایی حاضر در این نمایشگاه است.

    با حضور شرکت‌های کره‌ جنوبی در دومین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته ایران‌فارما، آخرین تکنولوژی‌ها و تجهیزات داروسازی کره جنوبی معرفی می‌شود.

    شرکت‌های Hoonga Corporation،PTK، Countec Company Limited،ECM و Watertown Pharmaceutical جزو مهم‌ترین شرکت‌های کره‌ای حاضر در دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما هستند که همگی در زمینه تجهیزات داروسازی فعالیت می‌کنند.

    این شرکت‌ها که جزو بزرگ ترین فعالان در زمینه تجهیزات داروسازی در کره جنوبی هستند آمادگی خود را نسبت به همکاری با شرکت‌های ایرانی در زمینه ایجاد خط تولید دارو، ارائه آخرین متدهای بسته‌بندی و تجهیز ماشین‌آلات داروسازی اعلام کرده‌اند.

    کره جنوبی از نظر میزان تولید تجهیزات داروسازی هم‌ردیف کشور‌های اروپایی توسعه‌یافته عمل می‌کند و تاکنون کشور‌های زیادی در جهت بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های داروسازی این کشور، اقدام کرده‌اند که ایران نیز یکی از این کشور‌هاست.   

    پیش از این نیز، ایران و کره‌جنوبی تفاهم‌نامه‌ای در حوزه دارو با هم امضا کردند. با حضور وزیر بهداشت کره جنوبی و شرکت KPMA نماینده دارویی کشور کره جنوبی در ایران، تفاهم‌نامه‌ای دارویی در زمینه آموزش GMP، انتقال خط تولید دارو و انتقال تکنولوژی، میان این شرکت و سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران منعقد شد.

    عباس کبریایی‌زاده رییس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه به رشد صنعت دارویی کشور کمک می‌کند، می‌گوید: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که ما با کشور کره جنوبی امضا کرده‌ایم، در گام اول تبادل اطلاعات دارویی میان ایران و کره جنوبی صورت می‌گیرد. طبق این بند از تفاهم‌نامه ما اطلاعات و مشخصات شرکت‌های دارویی ایرانی و حوزه فعالیتشان را به اطلاع آن‌ها می‌رسانیم و آن‌ها نیز درمقابل اطلاعات شرکت‌های دارویی کره جنوبی را در اختیار ما می‌گذارند.

    وی می افزاید: بر اساس توافق‌هایی که بین ایران و کره جنوبی در صنعت دارو صورت گرفته است، جلسه‌های آموزشی متعددی در زمینه GMP میان دو کشور برقرار شود که این موضوع سبب شکل گیری تعامل سازنده‌ شود و به ارتقای سطح کیفی کارخانه‌های داروساز داخلی  کمک کند.
    رساپک یکی از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت در حوزه دارو و صنایع وابسته، بسته‌بندی و تجهیزات است که به عقیده متخصصان حوزه برندینگ نیازمند معرفی دقیق‌تری از آن هستیم. از همین رو شرکت رساپک با توجه به تجربیات موفق در زمینه بسته‌بندی جعبه‌های دارویی قصد دارد متدهای نوین بسته‌بندی در ایران را در این نمایشگاه بررسی کند.

    10درصد شرکت‌های حاضر در دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما در زمینه بسته‌بندی و تجهیزات فعالیت می‌کنند. همچنین شرکت‌‌های Schott و PDA Europe از آلمان، Ypsomed از سوئیس و Bilcare Limited-GCS از هند جزو مهم‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه بسته‌بندی و تجهیزات هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

    برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی توسط شرکت‌ها

    ستاد اجرایی دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما قصد دارد با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به بررسی همه‌جانبه‌ صنعت داروسازی ایران و معرفی توانمندی‌های داخلی بپردازد که در همین راستا شرکت‌های داخلی حاضر در این نمایشگاه می‌توانند در حوزه فعالیت خود  اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی کنند.
    دومین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته ایران‌فارما با حضور بزرگترین شرکت‌های دارویی جهان 24 تا 26 شهریور 95 در مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت