در قالب نخستین تقویم نمایشگاهی سالیانه؛

برگزاری ۲۶ نمایشگاه در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی تا پایان امسال

عصر نمایشگاه- ۲۶ نمایشگاه در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی تا پایان امسال برگزار می شود .

برگزاری ۲۶ نمایشگاه در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ، باتایید و ابلاغ تقویم سالیانه نمایشگاهی ارائه شده از سوی شرکت سرمایه گذاری توسعه انزلی توسط مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان، در سالجاری 26 نمایشگاه در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه برگزار می شود.

    براین اساس نمایشگاه ها از دهم مرداد و با برگزاری نمایشگاه پوشاک، البسه، کیف و کفش برنامه سالیانه آغاز و آخرین نمایشگاه نیز تحت عنوان گل و گیاه در نهم اسفند ماه به پایان می رسد و بررسی طرح های ارائه شده نمایشگاه های نیمه دوم اسفندماه نیز  درحال بررسی و انتخاب شرکت مجری می باشد.

    در این برنامه نمایشگاهی بعد از برپایی اولین نمایشگاه، نمایشگاه تخصصی سوغات و هدایای استانها، دام طیور آبزیان و ماشین آلات کشاورزی، نمایشگاه تخصصی ویلا، نمایشگاه صنایع دستی ملی، لوازم جهیزیه عروس، فن بازار، فرصتهای سرمایه گذاری، الکامپ و نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی به ترتیب تا دوم مهر ماه برپا می شوند.

    از ششم مهر لغایت پایان آذر ماه، به ترتیب نمایشگاه طلا و جواهر و سنگهای تزیینی، گل و گیاه، نمایشگاه صنایع غذایی و لبنی و ماشین آلات وابسته، نمایشگاه لوازم بهداشتی و آرایشی و مواد شوینده، سیستم های گرمایشی و مواد شوینده، نمایشگاه خدمات رسانی و فرهنگ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی همراه با خدمات حمل و نقل و ترافیک شهری، نمایشگاه تخصصی درب و پنجره و کاشی و سرامیک و نمای ساختمانی و شیرآلات و تجهیزات آشپزخانه و در نهایت نمایشگاه خودرو و ماشین آلات وابسته در مرکز همایشها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

    بنابراین گزارش در سه ماه چهارم سال 95 در تقویم نمایشگاهی منطقه آزاد انزلی، نمایشگاه های توانمندیهای ایران و روسیه، خانه مدرن، صنایع دستی و هتلداری و گردشگری، نمایشگاه تخصصی کالای خواب کودک و نوجوان و لوازم ورزشی و در نهایت نمایشگاه لوستر، فرش، تابلو فرش و صنایع چوبی بهمراه نمایشگاه گل و گیاه به اجراء گذاشته می شود.

    از سوی دیگر برگزاری نمایشگاه های تخصصی مبل و ساختمان در حال بررسی کارشانسی  است که پس از صدور مجوزهای لازم در این مرکز برپا می شود.

    گفتنی است پیش از این مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه با برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته، فعالیت خود را در حوزه نمایشگاهی آغاز کرد و هم اکنون نیز میزبان مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان جهان و ایران است که تا سی ام تیرماه ادامه خواهد داشت.

    مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی به منظور برطرف نمودن نیازهای نمایشگاهی استان، ایجاد فضا و بستر لازم برای بازاریابی و صادرات محصولات تولیدکنندگان و بازرگانان منطقه و کشور ، اجرایی نمودن سیاستهای این سازمان در ارتباط با در خصوص توسعه مبادلات تجاری و تعاملات بین المللی با کشورهای حاشیه دریای خزر و قفقاز از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت