سرپرست مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اردبیل خبر داد

ایجاد نمایشگاه و فروشگاه فناورانه جهاد دانشگاهی سراسر کشور در اردبیل

عصر نمایشگاه- سرپرست مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اردبیل از تلاش برای ایجاد نمایشگاه و فروشگاه محصولات فناورانه جهاد دانشگاهی سراسر کشور در اردبیل خبر داد.

ایجاد نمایشگاه و فروشگاه فناورانه جهاد دانشگاهی سراسر کشور در اردبیل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، رامز نصیری صالح در نشستی با مدیران عامل شرکت های مستقر در مرکز رشد فناوری فرآورده های گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی محصولات و خدمات واحدها ، پژوهشگاه و پژوهشکده های جهاد دانشگاهی و بازاریابی برای آنها راه اندازی خواهد شد.

    وی به پیگیری های انجام شده برای تجاری سازی محصولات شرکت های مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل اشاره کرد و گفت: برای تسریع در انجام تحقیقات و پژوهش های مورد نیاز محققان و فناوران این شرکت ها ، آزمایشگاه این مرکز در حال تجهیز و آماده سازی است.
    او با اشاره به زمان بر بودن اخذ مجوز بهداشتی و تجاری محصولات مراکز رشد اظهار کرد: برای ایجاد انگیزه در فعالان این حوزه باید در اعطای مجوزهای لازم تسریع شود تا آنها بتوانند فارغ از این دغدغه در بازاریابی محصولات خود تلاش کنند.

    گفتنی است ،  سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز در این جلسه از استقرار 11 شرکت و 16 طرح فناورانه در این مرکز خبر داد و افزود: با هدف جلب حمایت برای تجاری سازی طرح های مذکور چهار طرح در موسسه صندوق پژوهش و فناوری پرشین داروی البرز در حال بررسی است و در صورت کسب امتیاز لازم مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

    مهران محمدی به برگزاری تور علمی برای اعضای شرکت های مستقر در این مرکز اشاره و اظهار کرد: در این تور سه روزه که اواخر مرداد برگزار خواهد شد شرکت کنندگان از پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز بازدید و در جریان فعالیت های آنها قرار خواهد گرفت.

    وی افزود: در دو سال اخیر 15 مقاله توسط محققان مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان اردبیل به همایش و کنفرانس های علمی ارائه و پذیرش شده است.

    محمدی همچنین در زمینه ثبت سه اختراع فناوران مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان اردبیل و صدور گواهینامه آن از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: تا شهریور سال جاری چهار محصول این مرکز تجاری می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت