با حضور مسئولان شهرستان ساوجبلاغ ؛

برگزاری دومین نمایشگاه میوه وسبزی و محصولات سالم در ساوجبلاغ

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه محصولات سالم و ارگانیک با حضور مسئولان شهرستان ساوجبلاغ در شهر هشتگرد گشایش یافت.

برگزاری دومین نمایشگاه میوه وسبزی و محصولات سالم در ساوجبلاغ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، فرماندار ساوجبلاغ در آئین گشایش این نمایشگاه گفت : آشنایی مردم با محصولات ارگانیک و سالم و فرهنگسازی برای استفاده از این محصولات از اهداف برپایی این نمایشگاه است.
    ابوالقاسم پالیزگیر ادامه داد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی محصولات ارگانیک تشویق سرمایه گذاران به فعالیت در این بخش از اهداف دیگر برپایی نمایشگاه مذکور است.
    وی با تاکید بر این که هدف و نگاه ما از برگزاری این گونه نمایشگاه ها حمایت از تولیدکنندگان داخلی محصولات ارگانیک است،خاطرنشان کرد: در این زمینه باید تلاش های مضاعفی صورت گیرد.
    وی گفت : نبود جای عرصه محصولات ارگانیگ یکی از مشکلات تولید گنندگان است که با حمایت آنها در این راستا می توان به تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کرد.
    شهردار هشتگرد نیز اظهار داشت: این نمایشگاه برای دومین بار است که در شهرستان با هدف تشویق تولیدکنندگان و شناساندن میوه، سبزی و صیفی ارگانیگ برپا می شود.
    داریوش یگانه گفت : این نمایشگاه با20 غرفه، انواع محصولات کشاورزی نظیر میوه، صیفی ، عرقیات گیاهی، فرآورده های کشاورزی و... را به صورت ارگانیک عرضه می کند.
    وی بیان کرد که برگزاری این نمایشگاه از منظر امنیت غذایی اهمیت دارد.
    یگانه در تعریف امنیت غذایی گفت : تامین غذای کافی ، سالم ، مغذی و در دسترس همگان از مولفه های اصلی امنیت غذایی محسوب می شود که یکی از اهداف ما در این نمایشگاه نیز شناساندن این مولفه ها به مردم است.
    جواد اسحاقی رئیس شورای اسلامی شهرهشتگرد معرفی محصولات کشاورزی شهرستان و تشویق و شناساندن باغداران و ترغیب تولیدکننده در شهرستان را از اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.
    وی خاطرنشان کرد:امسال سازمان میوه وتره بار شهرداری برای دومین سال پیاپی این نمایشگاه را برگزار کرده است و این یکی از اقدامات بسیار خوبی جهت ترویج فرهنگ استفاده از محصولات ارگانیک است.
    وی با اشاره به این که نمایشگاه عرضه محصولات میوه ، سبزی و صیفی جات از ساعت 10 صبح تا 20 برپا می باشد گفت : این نمایشگاه تا پایان روز پنجشنبه 31 تیرماه در محل دایر خواهد بود و شهروندان می توانند برای بازدید و خرید محصولات ارگانیک به نمایشگاه مذکور مراجعه نمایند.
    اسحاقی در پایان از احداث بازارچه میوه وتره بار در کنار فروشگاه رفاه شهر هشتگرد در چند ماه آینده خبر داد.
    این نمایشگاه از امروز تا 31 تیر ماه در ساختمان معاونت شهری شهر هشتگرد واقع در بلوار خبرنگار فعال است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت