معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خبر داد

برپایی ۷۰ غرفه در نمایشگاه هفته فرهنگی لرستان

عصر نمایشگاه- معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: ۷۰ غرفه در نمایشگاه هفته فرهنگی لرستان در تهران برپا و همایش فرهنگی و اقتصادی نیز برگزار می‌شود.

برپایی ۷۰ غرفه در نمایشگاه هفته فرهنگی لرستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، سید سعید شاهرخی در جلسه هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی استان لرستان اظهار داشت: هفته فرهنگی استان لرستان در سه بخش همایش فرهنگی، همایش اقتصادی و نمایشگاه برگزار می‌شود.

    وی افزود: این نمایشگاه از روز 25 مردادماه آغاز می‌شود که همایش فرهنگی در روز بیست و پنجم و همایش اقتصادی نیز 26 مرداد انجام می‌شود.

    معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: 70 غرفه در این نمایشگاه دایر می‌شود و هر دستگاهی به‌تناسب فعالیت یک تا چهار غرفه را در اختیار دارد.

    وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این نمایشگاه حضورداشته باشند، محتوای غرفه‌ها بسیار مهم است و این برنامه درخورشان استان و فعالیت مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

    وی بیان کرد: نمایشگاه در حوزه فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود و با شرکت‌هایی در تهران هماهنگ و کیفیت کار ازلحاظ تجهیزات و امکانات تعیین تکلیف شده و پرداخت هزینه غرفه‌ها بر عهده دستگاه‌ها است.

    شاهرخی خاطرنشان کرد: در بحث پوشش خبری و تبلیغات به اداره ارشاد تأکید شده تا شرایط را برای حضور خبرنگاران استان فراهم کند تا در قالب تیم‌های مختلف این برنامه پوشش خبری مناسب داده شود.

    وی خاطرنشان کرد: اگر صداوسیمای مرکز بتواند به‌ صورت روزانه برنامه را به‌ صورت مستقیم و غیرمستقیم پوشش دهد فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی استان است.

    معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: برنامه‌های مختلفی در قالب کمیته‌های مختلف انجام می‌شود و تاکنون شش کمیته برای برگزاری این برنامه تشکیل‌شده است.

    وی اظهار داشت: در راستای برگزاری دو همایش فرهنگی و اقتصادی از هفته‌های پیش برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده و سین برنامه نیز از هم‌اکنون تهیه‌شده است.

    شاهرخی افزود: علاوه بر اینکه مدیران باید در این نمایشگاه حضورداشته باشند باید به محتوای غرفه‌ها نیز توجه لازم را داشته تا مطالبی که ارائه می‌شود مهم باشد و کارشناسان خوب و حرفه‌ای به کار گرفته شود.

    وی بابیان اینکه دستگاه‌ها رایزنی‌های لازم را با وزرای زی ربط داشته باشند تا در نمایشگاه حضور یابند عنوان کرد: در پایان ارزیابی‌های دستگاه‌ها انجام و دستگاه برتر نیز انتخاب می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت