با هدف معرفی محصولات فناوری نانو ایرانی ؛

ارائه محصولات فناوری نانو ایرانی در نمایشگاه بین المللی فناوری نانو کره

عصر نمایشگاه- ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری به همراه ۶ شرکت فعال در حوزه فناوری نانو با هدف معرفی محصولات فناوری نانو ایرانی درنمایشگاه فناوری نانو کره (Nano Korea ۲۰۱۶) حضور یافت.

ارائه محصولات فناوری نانو ایرانی در نمایشگاه بین المللی فناوری نانو کره
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، نمایشگاه فناوری نانو کره (Nano Korea 2016) در مرکز نمایشگاه های بین المللی کینتکس کره جنوبی برگزار شد.

    این نمایشگاه رویدادی پیشرو و تخصصی در حوزه فناوری نانو است و بازاری جهانی برای تجاری سازی، توسعه و تحقیق در حوزه فناوری نانو به شمار می رود.

    ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و چند شرکت فعال درحوزه محصولات مبتنی بر فناوری نانو نیز در راستای معرفی، عرضه و ایجاد بازار محصولات پیشرفته ایرانی و همچنین رصد آخرین تحولات فناوری نانو در این نمایشگاه شرکت کردند.

    درغرفه ایران شرکت های پوشش های نانوساختار، پیام آوران نانوفناوری فردانگر، آرتاش کامپوزیت و نانوپوشش فلز به معرفی فناوری ها و محصولات خود پرداختند و سایرمحصولات نانویی ساخت ایران نیز معرفی شد.

    همچنین در روز دوم این نمایشگاه، برنامه Iran day به منظور معرفی فناوری ها و محصولات ایرانی برگزار شد، در این برنامه علاوه بر معرفی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، نمایندگانی از شش شرکت ایرانی به معرفی فناوری ها و محصولات خود پرداختند.

    دراین رویداد شرکت اکسیرنانوسینا محصولات دارویی، شرکت زیست سپر انسانی شیوا پانسمان داربست دوبعدی، شرکت پیام آوران نانوفناوری فردانگر فناوری های حوزه تصفیه آب، شرکت نانوپوشش فلز فناوری های حوزه نانوسیالات، شرکت آریا پلیمر پیشگام فناوری های نانوافزودنی

    پلیمرها و شرکت آرتاش کامپوزیت، فناوری نانوکامپوزیت های سرامیکی را برای صنعتگران، کارگزاران و سرمایه گذاران کره ای معرفی کردند.

    در ادامه این برنامه، جلسات مذاکره بین حاضران و شرکت های ایرانی با هدف بررسی زمینه های تبادل فناوری برگزار شد.

    گفتنی است، در نمایشگاه فناوری نانو کره که از 23 تا 25 تیرماه برگزارشد، در مجموع 420 شرکت از 15کشور دنیا مهمترین فناوری ها و محصولات کاربردی خود را به منظور خلق دامنه وسیعی از تجارت فناورانه به نمایش گذاشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت