مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی:

نمایشگاه ملی مهارت در خراسان جنوبی برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه ملی مهارت در استان خبر داد.

نمایشگاه ملی مهارت در خراسان جنوبی برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، حسین خوش آیند صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای اظهار کرد: در تقویم کشورمان از 31 تیر ماه تا شش مرداد ماه به عنوان هفته ملی مهارت نامگذاری شده است که در این هفته با برگزاری برنامه های متفاوتی نسبت به آموزش های فنی و حرفه ای توجه ویژه ای در سطح جامعه صورت می گیرد.

    وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ملی مهارت به عنوان یکی از مهمترین برنامه های این هفته خواهد بود، بیان کرد: همچنین در این هفته شورای هماهنگی رفاه، دیدار با مدیران آموزشگاههای آزاد استان، مشاوره و پذیرش در مکان های شلوغ، انعقاد تفاهم نامه و تور رسانه ای برگزار می شود.

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی، دیدار با استاندار و امام جمعه، تجلیل از مربیان و کارکنان برتر، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری تور مجازی بازدید از مراکز و برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزشی، غبارروبی مزار شهدا و حضور در نماز جمعه را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

    لزوم ایجاد اشتغال پایدار همراه با کارآفرینی

    خوشایند با اشاره به نامگذاری امسال به  نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، بیان کرد: این شعار رسالت آموزش های مهارتی و سازمانی فنی و حرفه ای را به عنوان کارگزاران اصلی توسعه و عامل خیز اقتصادی در نهادینه سازی این گفتمان مضاعف کرده است.

    وی با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار همراه با کارآفرینی، گفت: اشتغال پایدار یکی از مقوله های مهم در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور است و از این رو تمام اقشار جامعه به سهم خود برای تلفیق دانش، مهارت و خلاقیت در این زمینه باید تلاش کنند.

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی تاکید کرد: هر چه آموزش در سطح کشور به ویژه آموزش های فنی و حرفه ای با کیفیت بالاتری ارائه شود تولید داخلی و اشتغال پایدار جوانان رونق پیدا کرده و این امر در نهایت منتهی به تحقق اقتصاد مقاومتی می شود.

    خوشایند با اشاره به فعالیت 144 آموزشگاه فنی و حرفه ای در استان، عنوان داشت: این مراکز در خوشه های خدمات، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر به متقاضیان ارائه خدمت می دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت