به مناسبت هفته ملی مهارت؛

نمایشگاه مهارت در کرمانشاه برپا می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه مهارت در استان همزمان با هفته ملی مهارت خبر داد و گفت: بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است.

نمایشگاه مهارت در کرمانشاه برپا می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، داوود ناصری امید در خصوص برنامه های هفته ملی مهارت در استان کرمانشاه گفت: 6 مرداد ماه تحت عنوان روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی نامگذاری شده است که هفته ملی مهارت نیز عنوان می شود و برنامه های آن از یک تا 6 مرداد برنامه ریزی شده و برگزار خواهد شد.

    وی از برگزاری برنامه های متنوعی طی این هفته در استان خبر داد و افزود: روز جمعه اول مرداد ماه تحت عنوان «آموزش فنی و حرفه ای، مردم، امام، رهبری و شهدا» نامگذاری شده است و طی این روز یک برنامه کوهنوردی و غبار روبی مزار شهدای گمنام توسط کارکنان آقای مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه صورت خواهد گرفت.

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از سخنرانی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه و هم چنین سخنرانی مدیران ادارات فنی و حرفه ای پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها طی روز جمعه مصادف با اولین روز از هفته ملی مهارت در استان کرمانشاه خبر داد.

    وی  گفت: شنبه دومین روز از هفته مهارت است که با عنوان «آموزش فنی و حرفه ای، مربی، نخبگان مهارتی و اشتغال پایدار» نامگذاری شده است که در این روز نمایشگاهی با حدود 50 غرفه از توانمندی ها و فعالیت های صورت گرفته توسط آموزشگاه های آزاد، مراکز بخش دولتی و چند دستگاه که در عرصه مهارتی فعالیت دارند افتتاح  و به نمایش گذاشته می شود.

    ناصری امید بازدید عموم از این نمایشگاه را آزاد اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه در محل محوطه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان واقع در سه راه حافظیه برپا شده است. برگزاری نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابع وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز از دیگر برنامه های روز شنبه به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه است.

    وی با اعلام اینکه یکشنبه و سومین روز از هفته ملی مهارت با عنوان «آموزش فنی و حرفه ای، جوانان، مهارت و تعالی سبک زندگی» نامگذاری شده است، گفت: در این روز برنامه تجلیل از برترین های المپیاد مهارت در مرحله شهرستانی و برنامه پیش مقدمه استارت آپی را توسط اساتید دانشگاه رازی در سالن همایش های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان داریم.

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از دیدار کارکنان مجموعه فنی و حرفه ای استان با آیت الله علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در همین روز خبر داد.

    وی نامگذاری روز دوشنبه به عنوان چهارمین روز از هفته ملی مهارت را «آموزش فنی و حرفه ای، توصیه بخش خصوصی، اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی» اعلام کرد و گفت: در این روز یک نشست هم اندیشی با کلیه موسسین و مدیران آموزشگاه های بخش خصوصی در استان داریم. هم چنین در این روز با استاندار کرمانشاه نیز دیدار خواهیم داشت.

    ناصری امید افزود: روز سه شنبه به عنوان پنجمین روز از هفته ملی مهارت به نام «آموزش فنی حرفه ای، عدالت آموزشی، اقدام و عمل و افق چشم انداز» نامگذاری شده است که در این روز نیز یک نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه و مدیرکل صدا و سیمای استان پیرامون بحث مهارت خواهیم داشت. هم چنین در این روز افتتاحیه مسابقات ورزشی تحت عنوان جام مهارت را در سالن ورزشی 9 دی به مناسبت گرامیداشت عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه داریم که 10 روز نیز این مسابقات به طول می انجامد.

    وی ادامه داد: روز چهارشنبه به عنوان ششمین روز از هفته ملی مهارت نیز با نام «ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی» نامگذاری شده که در این روز اختتامیه نمایشگاه و جشنی به مناسبت روز ملی مهارت به عنوان پایان بخش برنامه های این هفته برگزار می شود. هم چنین یک برنامه کوهنوردی ویژه خواهران مجموعه فنی و حرفه ای در این روز برگزار خواهد شد.

      

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت