رئیس هیات مدیره نمایشگاه بین المللی سنگ ایران خبر داد

دعوت از ۴۰۰ رایزن و تاجر بین المللی به نمایشگاه سنگ ایران در محلات

عصر نمایشگاه- رئیس هیات مدیره نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: ۴۰۰ رایزن اقتصادی و تاجر بین المللی سنگ به نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در شهرستان محلات دعوت شدند.

دعوت از ۴۰۰ رایزن و تاجر بین المللی به نمایشگاه سنگ ایران در محلات
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، حسین پورحسنی افزود: نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و صنایع وابسته از 24 تا 27شهریور ماه سال جاری درمحل نمایشگاه های بین المللی محلات برگزار می شود.

    وی اظهارکرد: با رایزنی هایی که تاکنون انجام شده است، شرکت هایی از کشورهای ترکیه، پرتقال، چین، هند، افغانستان، ایتالیا و یونان در نمایشگاه سنگ ایران شرکت می کنند.

    پور حسنی ادامه داد: رایزنی با شرکت های خارجی توسط امور بین الملل نمایشگاه ادامه دارد و استقبال آن ها برای حضور در نمایشگاه رو به افزایش است.

    وی بیان کرد: در هماهنگی با اتاق بازرگانی و مسئولان استان مرکزی ، بسترهای حضور سفیران و انجمن های سنگ کشورهای چین، پرتقال و روسیه و ایتالیا برای شرکت در نمایشگاه سنگ ایران فراهم است.

    وی گفت: دو محقق و کارشناس صاحب نظر از کشور پرتقال در زمینه صنعت سنگ نیز برای حضور در این نمایشگاه بین المللی و سخنرانی در برنامه های جانبی آن اعلام آمادگی کرده اند.

    وی ادامه داد: یکی از مهمترین مزیت های نمایشگاه امسال صنعت سنگ نسبت به سال گذشته، تخفیف برای خرید است و بر اساس مصوبه هیات مدیره نمایشگاهی، تمامی شرکت ها برای سنگ بریده و کوپ در نمایشگاه مذکور تخفیف 20 درصدی اعمال می کنند.

    پور حسنی معتقد است: عرضه سنگ فراوری شده و کوپ با تخفیف ویژه تحرک های اقتصادی چشمگیری را در صنعت سنگ ایجاد می کند.
    رئیس هیات مدیره نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: از تمامی شهرداران ایران و 25 هزار پیمانکار ساختمانی کشور نیز برای حضور در نمایشگاه سنگ ایران دعوت شده است.

    وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار سمپوزیوم مجسمه سازی بین المللی همزمان با نمایشگاه سنگ ایران امسال در محلات اجرا می شود که در این سمپوزیوم چهار مجسمه ساز ایرانی و چهار مجسمه ساز از کشورهای اروپایی در آن حضور یافته و اقدام به طراحی و اجرای مجسمه هایی در ابعاد یک در یک متر می کنند.

    وی بیان کرد: در راستای این برنامه در زمان برگزاری نمایشگاه سنگ ایران، کنندگان می توانند از نزدیک با مراحل کاری هنرمندان مجسمه ساز آشنا شوند.

    پور حسنی یادآورشد: نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در فضایی به وسعت 55 هزار متر مربع در هشت سالن در 10 کیلومتری محور محلات به شهرنیم ور بعد از شهرک صنعتی شهید بابایی برگزار می شود.

    وی افزود: در این نمایشگاه غرفه هایی در زمینه های فرآوری سنگ های ساختمانی، معادن سنگ، ماشین آلات استخراج معدنی و فرآوری سنگ ساختمانی، قطعات و لوازم سنگبری، معدن و ماشین آلات و سایر صنایع وابسته به صنعت سنگ به نمایش گذاشته می شود.

    پور حسنی گفت: 9 هزار تن سنگ خام معادن کشور به منظور معرفی ظرفیت معدنی ایران در نمایشگاه سنگ ایران در محلات ارسال و در قالب سالن نمایش سنگ خام (کوپ) در معرض دید بازدید کنندگان قرارمی گیرد.
    شهرستان محلات در جنوب استان مرکزی در فاصله 105 کیلومتری اراک قرار داد و به عنوان قطب تولید سنگ نمای کشور شناخته می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت