برای اولین بار ؛

برگزاری نخستین نمایشگاه جامع صنعت ویلا سازی در منطقه آزاد انزلی

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه جامع صنعت ویلا سازی با حضور ده ها شرکت و واحد تولیدی و خدماتی برگزار و جدیدترین صنایع،تجهیزات و تولیدات عرضه می شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه جامع صنعت ویلا سازی در منطقه آزاد انزلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ، شرکت کنندگان در این نمایشگاه که برای اولین بار در ایران برگزار می شود ، انواع صنایع ساختمانی،ساختمان های پیش ساخته، معماری منظر، تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، صنایع مختلف چوب، معماری منظر،سقف های مختلف ویلائی، دکوراسیون داخلی،دکوراسیون محیطی، فضای سبز، مبلمان داخلی و بیرونی، تجهیز ویلا و سیستم های گرمایشی و سرمایشی در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

    ایجاد شرایط و محیطی برای انجام برنامه ها و اموری همچون پیمانکار ، فضاسازی، بازار ساخت و ساز، فروش و رهن و اجاره بخش دیگری از برگزاری نخستین نمایشگاه جامع صنعت ویلاسازی است.

    نخستین نمایشگاه جامع ویلا با هدف توجه به سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان های ویلائی، توجه به مصرف انرژی کمتر و جلوگیری از پرت انرژی، توسعه گردشگری و جذب گردشگر داخلی و خارجی، ایجاد فضای تعاملی میان دست اندرکاران و مخاطبان طراحی، ساخت، خرید و فروش و تجهیز ویلا برگزار می شود.

    این نمایشگاه با حضور شرکت های مختلف تولیدی و خدماتی و همچنین نهادها و سازمان های مختلف از 9 تا 12 شهریور در سالن نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی برپا خواهد شد.

    آقای عاطفی رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه جامع ویلا گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه کالا و خدمات در حوزه صنعت ویلا برای فعالان خدماتی ، تولیدی و بازرگانی است تا ضمن آشنائی با آخرین دستاوردهای این حوزه ، با شرکت های دیگر تبادل اطلاعات کرده و وارد مذاکرات تجاری شوند.

    وی خاطر نشان کرد: نخستین نمایشگاه جامع ویلا در حوزه های معماری و دکوراسیون داخلی،تجهیزات داخلی ویلا، فضای سبز، پوشش های سقف و دیوار، در و پنجره و یراق، کاشی ، سرامیک ، پارکت ، پوشش های سقف تاسیسات، مصالح و سنگ های ساختمانی،ویلاهای پیش ساخته،ویلا املاک،مشاوران ، پیمانکاران و انبوه سازان و لوازم و تجهیزات برق و روشنایی برگزار می شود و علاوه بر شرکت ها برخی از سازمان ها و نهادهای دولتی نیز مشارکت خواهند داشت.

    رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه جامع ویلا اضافه کرد: برگزاری چند نشست و کارگاه تخصصی و آموزشی، تورهای بازدید از ویلاهای نمونه در حال احداث برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره تلفن های 02188578913 الی14 ستاد برگزای نمایشگاه تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت