مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج خبر داد

برپایی پنجمین نمایشگاه گل و گیاه کرج

عصر نمایشگاه-مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از آغاز اقدامات زیرساختی جهت برگزاری پنجمین نمایشگاه گل و گیاه در نیمه دوم شهریور جاری در باغ گلها خبر داد و گفت: از ۲ ماه گذشته اقدامات لازم برای ایجاد تحول در فضای باغ گلها آغاز شده تا نمایشگاه گل در موعد مقرر پذیرای شهروندان و علاقمندان باشد.

برپایی پنجمین نمایشگاه گل و گیاه کرج
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از سپیدار ، محمدرضا زین العابدینی با اعلام این مطلب اظهار داشت: یکی از رویکردهای اصلی نمایشگاه گل و گیاه امسال، دوستی شهروندان با طبیعت و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای بازدیدکنندگان به خصوص کودکان و نوجوانان است که کارشناسان، مهندسان و کارگران توجه ویژه ای به این مهم دارند و تمام تلاش خود را برای تحقق آن می کنند.

    وی افزود: از پایان جشنواره لاله ها در اردیبهشت امسال تاکنون جلسات مختلفی با محوریت پنجمین نمایشگاه گل و گیاه در حال برگزاری است که طی آن مسئولان و صاحب نظران به ارائه ایده های خود پیرامون این رویداد استانی می پردازند تا نمایشگاه گل و گیاه را نسبت به سالهای گذشته با کیفیت بهتری برگزار کنیم.

    این مسئول عنوان کرد: تا زمان افتتاح و آغاز به کار پنجمین نمایشگاه گل و گیاه کرج، 50 روز باقی مانده که طی این مدت تلاش عوامل اجرایی سازمان اعم از نیروهای کارشناسی و کارگری مضاعف می شود تا بتوان نمایشگاه منحصر به فردی را برگزار کرد.

    زین العابدینی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در تقویم نمایشگاهی استان البرز و کرج ثبت شده که این نشان دهنده اهمیت این رویداد بزرگ است و امید می رود امسال بهتر از سالیان گذشته باشد و رضایت حداکثری شهروندان فراهم شود.

    مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: در برگزاری نمایشگاه گل و گیاه سالهای گذشته شاهد تحولات مثبت و انسجام بیشتر تولیدکنندگان داخلی در ارتقا کیفیت تولیدات بوده ایم که امید می رود امسال نیز تولیدکنندگان بیشتر از سالهای پیشین در این رویداد شرکت و از روند برپایی نمایشگاه رضایت داشته باشند.

    وی ادامه داد: امسال نیز همانند سنوات گذشته به منظور افزایش انگیزه بین تولیدکنندگان گل و گیاه، بازارچه و غرفه های فروش در حاشیه نمایشگاه برپا می شود که با انتشار فراخوان مربوطه در هفته آینده، علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت kifex.ir نسبت به ثبت نام تا پایان مرداد ماه جاری اقدام کنند.

    لازم به ذکر است که پنجمین نمایشگاه گل و گیاه کرج، 21 الی 26 شهریورماه سال جاری در محل باغ گلهای بوستان شهید چمران برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت