با حضور جمعی از مسئولان استانی؛

گشایش نمایشگاه مهارت های کهن فرهنگی در جاده سلامت ائل گلی

عصر نمایشگاه- با حضور جمعی از مسئولان استانی، نمایشگاه مهارت های کهن فرهنگی در جاده سلامت ائل گلی تبریز گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه مهارت های کهن فرهنگی در جاده سلامت ائل گلی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، این نمایشگاه که با حضور غرفه هایی از بخش خصوصی و نهادهای مرتبط با مهارت و کارآفرینی برپا شده است به فرصتی برای درخشش و هنرنمایی هنرمندان از بخش خصوصی و آموزشگاه های هنری تبدیل شد.

    این نمایشگاه که با حضور 40 غرفه برپا شده، دارای غرفه هایی در بخش های مختلف نظیر صنایع دستی، آشپزی، جواهر سازی، چاپ روی پارچه و صنایع چرم است و پذیرای علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه است.

    یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه آموزش فنی و حرفه ای بخشی از هویت یک جامعه پویا و سازنده به شمار می رود، گفت: تجهیز و ماهر ساختن جامعه و تلاش برای مهارت محوری به جای مدرک محوری، از وظایف و آرمان های این سازمان به شمار می رود و تلاش ما بر این پایه است که در این راستا موفق باشیم.

    وی با بیان اینکه هفته مهارت فرصتی برای ارائه ضرورتهای مهارت افزایی در جامعه است، افزود: نقش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در این راستا، برای همکاری و همه گیر تر کردن آن ارزشمند است و ما امیدواریم جشنواره تابستانی تبریز، فرصتی برای جذب همه شهروندان به این سمت فراهم نماید.

    حسین آذرنیا، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز نیز در این آیین با ابراز مسرت از برگزاری این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای تعامل و همکاری همه جانبه میان ارگان های خدمتگذار به شهروندان را فراهم می کند و ما امیدواریم این زمینه در سایر حوزه ها نیز تسری یابد.

    وی ادامه داد: جشنواره تابستانی تبریز، فرصتی ارزنده برای همکاری و تعامل نهادهای متولی فرهنگ است و می توان از این بستر فضایی مناسب و درخور برای گسترش خوزه های فرهگ شهروندی بهره برد.

    این نمایشگاه از 2 تا 8 مردادماه در محل جاده سلامت پارک اول گلی برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت