به‌مناسبت هفته ملی مهارت ؛

برپایی نمایشگاه استانی اقتصاد مقاومتی در قائم‎شهر

عصر نمایشگاه- چهارم تا هشتم مرداد ماه امسال، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و آموزش‌های مهارتی با تکیه بر ایده‎های نو و خلاقانه، در قائم‎شهر برگزار می‎شود.

برپایی نمایشگاه استانی اقتصاد مقاومتی در قائم‎شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، به مناسبت هفته ملی مهارت، نمایشگاهی با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و آموزش‎های مهارتی، از چهارم الی هشتم مرداد ماه در نمایشگاه بین‌المللی قائم‌شهر برگزار می‌شود.

    براساس اعلام اداره‎کل فنی و حرفه‎ای مازندران، این نمایشگاه حاصل ایده‎ها و توانمندی‎های نو و خلاقانه در بخش‎های مختلف بوده و در آن تنوع محصولات و طرح‎ها را می‎توان دید.

    یکی از غرفه‌های مهم این نمایشگاه در زمینه آی‌تی است که طرفداران خاص خود را دارد، در این غرفه که 40 متر مربع از فضای نمایشگاهی را به‌خود اختصاص داده است، دستاوردهای به‎روز دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات به نمایش درمی‎آید.

    مدیر این غرفه به‌عهده رضا عزیزی‎خورشیدی است که مدیر شرکت انستیتو انفورماتیک ایرانیان، نخستین و تخصصی‌ترین مرکز آموزش و تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‎افزاری در شمال کشور است.

    وی در راستای اقتصاد مقاومتی تلاش کرده است که به‌جای اعزام نیروی انسانی به مراکز مهم کشور یا خارج از آن برای آموزش مهارت‎های حوزه آی‎تی، از اساتید مجرب در زمینه تعمیرات فوق تخصصی لپ‌تاپ، تبلت، موبایل، تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و بیمارستانی، ساختمان هوشمند، دوربین مداربسته و دزدگیر، شبکه‎های وایرلس و ... استفاده کند.

    عزیزی‎خورشیدی درباره نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و آموزش‎های مهارتی، به فارس گفت: بیش از 40 غرفه در این نمایشگاه برای ارائه توانمندی‎های خود در حال آماده‎سازی محیطی هستند تا بتوانند مخاطبان خاص خود را داشته باشند.

    این فعال حوزه آی‎تی اظهار کرد: فردی که مهارت و تخصص دارد، می‌تواند ایده‎های مبتکرانه خود در هر رشته‌ای را به کسب و کار پُررونق تبدیل کند، افرادی که در این نمایشگاه حضور دارند، همه در مسیر اشتغال گام برداشته و فعالیت‌های آنها از ابتدا با رویکرد اشتغال‌محور بوده است.

    وی ادامه داد: در غرفه‎های نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و آموزش‎های مهارتی از آرایش و پیرایش و مواد غذایی تا جهانگردی و صنایع دستی و عکاسی و حوزه آی‎تی را می‎توان بازدید کرد.

    عزیزی‌خورشیدی با بیان اینکه این نمایشگاه از سوی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران تدارک دیده شده است، گفت: هدف مهم این نمایشگاه، استفاده از ظرفیت‎های موجود و ایده‎های خوب برای رونق کسب و کار پایدار و با صرفه اقتصادی مناسب است.

    گفتنی است ، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و آموزش‎های مهارتی از چهارم تا هشتم مردادماه، همه‎روز از 17 تا 22 میزبان علاقه‌مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت