در محل سایت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین ؛

برگزاری دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات در زنجان

عصر نمایشگاه- دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، همزمان با هشتمین نمایشگاه صنعت برق و تاسیسات آب و فاضلاب از پنجم مرداد به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

برگزاری دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات در زنجان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، سرپرست سایت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با تاکید بر استقبال شهروندان زنجانی از نمایشگاه‌های تخصصی، اظهار کرد: نمایشگاه مذکور در 6600 مترمربع فضای عمومی و سه‌هزار مترمربع فضای غرفه‌سازی ‌شده برگزار می‌شود. این در حالی است که بیش از 80 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های زنجان، تهران، آذربایجان‌های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، قم، اصفهان، قزوین، گلستان و چندین نمایندگی از کشورهای خارجی در نمایشگاه مذکور حضور دارند.

    محمد فاطمی ادامه داد: شرکت‌کننده‌های این نمایشگاه محصولات خود را در قالب انواع سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، لوله و اتصالات، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، پکیج و رادیاتور، تیرچه‌های صنعتی، درب و پنجره، سنگ و موزاییک، کاشی و سرامیک، نما و کامپوزیت، سیم و کابل، کلید و پریز، سیستم‌های امنیتی و حفاظتی، تجهیزات برق صنعتی و ساختمانی و انواع پمپ و تاسیسات آب و فاضلاب در معرض بازدید عموم قرار می‌دهند.

    این مسئول با بیان این‌که دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات، همچنین هشتمین نمایشگاه صنعت برق و تاسیسات آب و فاضلاب توسط شرکت نمایشگاهی آرتمانگر اردبیل برگزار می‌شود، افزود: ارائه توانمندی‌های صنعت ساختمان در سطح استان و جذب دانش و اطلاعات نام‌آوران کشوری، تعاملات اثربخش در زمینه دانش تکنولوژی و فنی، ارتقا روابط صنعتی و معرفی و آگاه‌سازی بیشتر سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و مصرف‌کننده‌ها، اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

    وی با تاکید بر این‌که برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست، زمینه را برای دسترسی آسان تولیدکننده‌ها به بازار مصرف فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: عموم علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 از نمایشگاه بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت