سفیر بلاروس خبر داد

برگزاری ۳ نمایشگاه کالا های ایران و یک نمایشگاه دایمی در بلاروس

عصر نمایشگاه- سفیر بلاروس در ایران به اهمیت برخی کالاهای ایران از جمله فرش و داروهای گیاهی اشاره کرد و گفت: در کشور بلاروس سه نمایشگاه کالاهای ایران برگزار شده است.

برگزاری ۳ نمایشگاه کالا های ایران و یک نمایشگاه دایمی در بلاروس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، ویکتور ریباک روز دوشنبه در نشست با اعضای اتاق بازرگانی کاشان اظهار داشت: روابط تجاری و اقتصادی حسنه ای بین ایران و بلاروس برقرار است و همکاری های اقتصادی بین دو کشور روبه گسترس است و حتی در زمان تحریم ها نیز این روابط مستمر و پایدار بوده است.
    وی افزود: در سال گذشته میلادی کمیسیون مشترک وزرای صنایع ایران و بلاروس در دوازدهمین اجلاس مشترک این وزا به منظور بهبود و توسعه روابط تشکیل شد.
    ریباک گفت: نیمی از تجارت خارجی بلاروس با ایران در زمینه ماشین آلات صنعتی و محصولات پتروشیمی است و در زمینه پروژه های معدنی نیز ایده های خوبی با توجه به پتانسیل های موجود در پیش رو داریم.
    وی از افتتاح خط تولید اتوبوس در آینده نزدیک در تبریز خبر داد و افزود: در حال حاضر نیز خط تولید کامیون و کشنده کمپرسی از کشور بلاروس در این شهر دایر است.
    وی با اشاره به مبادلات تجاری گسترده بین دو کشور به رغم محدودیت های بانکی و اقتصادی تاکید کرد: به دنبال افزایش سقف این مبادلات هستیم.
    سفیر بلاروس در ایران همچنین به اهمیت برخی کالاهای ایران از جمله فرش و داروهای گیاهی اشاره کرد و گفت: در کشور بلاروس سه نمایشگاه کالاهای ایران برگزار شده است.
    وی به لزوم ایجاد فروشگاه های دایمی پس از معرفی کالا در نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: هیچ مانعی برای فروش انبوه کالاهای ایرانی از جمله فرش در بلاروس وجود ندارد.
    ریباک خاطرنشان کرد: اوراسیا در حال تسهیل روابط تجاری بیشتر با ایران است و این مساله به گسترش روابط اقتصادی بلاروس و ایران کمک می کند.
    وی به اهمیت بازاریابی و شناخت تجار و صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی از سلایق مشتریان در بلاروس و شناخت منطقه اشاره کرد و پیشنهاد داد: فعالان بازرگانی جهت رونق کسب و کار خود و فروش محصولات در ابتدای امر سفری به بلاروس داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت