مدیرکل ارشاد گیلان خبر داد

زمان جایگزینی برای نمایشگاه استانی کتاب در گیلان اعلام نشده است

عصر نمایشگاه- مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به پیگیری اعتراض کتابفروشان رشت نسبت به زمان برگزاری نمایشگاه آتی کتاب استان از طریق مرکز نمایشگاه‌های گیلان، اعلام کرد: هنوز زمان جایگزینی به ما اعلام نشده است.

زمان جایگزینی برای نمایشگاه استانی کتاب در گیلان اعلام نشده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در خصوص احتمال تغییر زمان برگزاری نمایشگاه آتی کتاب گیلان در رشت مرکز این استان در پی اعتراض برخی کتابفروشان رشت به زمان تعیین شده برای برپایی آن، گفت: ما یک بار تاریخ برگزاری نمایشگاه را تغییر دادیم چون فضای محل دائمی نمایشگاه‌های استانی در گیلان، محدود است و برای برنامه‌های مختلف، به ارگان‌های مختلف اجاره داده می‌شود و اینگونه نیست که ما به راحتی این مکان را برای هر زمان که خواستیم، در اختیار بگیریم.

    وی افزود: کتابفروشان محترم رشت آمدند و پیگیر درخواستشان شدند و من هم به آنها عرض کردم که بروند در بخش اداره نمایشگاه‌های استان و از آنها بخواهند که اگر می‌توانند زمان دیگری را برای برگزاری نمایشگاه استانی کتاب، اعلام کنند که تا این لحظه آنها نتوانسته‌اند زمان جایگزینی از این مرکز بگیرند. به محض اینکه آنها زمان دیگری پیدا کنند و آن را به ما اعلام کنند، ما به عنوان اداره کل ارشاد استان، مراتب را از طریق موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، پیگیری می‌کنیم تا نمایشگاه، بتواند در زمان جدید برگزار شود.

    فاضلی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هم به صورت جداگانه پیگیر این موضوع بود اما به ما اعلام کردند که زمان جایگزینی برای این برنامه نداریم و لذا تا این لحظه و با توجه به اینکه هنوز زمان جایگزینی نه به ما و نه به عزیزان اتحادیه کتابفروشان رشت اعلام نشده است، زمان برگزاری نمایشگاه استانی کتاب در گیلان کماکان همان زمان قبلی (12 الی 17 مهرماه سال 1395) خواهد بود.

    گفتنی است ،چندی پیش تعدادی از کتابفروشی‌های رشت در نامه‌ای به رئیس اتحادیه کتابفروشان این شهرستان، به خاطر آنچه آسیب به صنف کتابفروش نامیده‌اند، اعتراض خود را به زمان برگزاری نمایشگاه کتاب گیلان (مهرماه سال جاری) اعلام کرده و خواستار به تعویق انداختن زمان برگزاری این نمایشگاه شده بودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت