رئیس هیات مدیره شرکت معماران بهطرح(۲A) تاکید کرد

برگزاری نمایشگاه‌های صنعتی مهر ماه استان مرکزی در شان پایتخت صنعتی کشور

عصر نمایشگاه- رئیس هیات مدیره شرکت معماران بهطرح(۲A) تاکید کرد: با توجه به دغدغه برخی صنایع، نمایشگاه‌های صنعتی مهر ماه استان مرکزی در شان پایتخت صنعتی کشور برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه‌های صنعتی مهر ماه استان مرکزی در شان پایتخت صنعتی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ،مهندس بابک عقیلی‌نسبت در خصوص آخرین وضعیت برگزاری سه عنوان نمایشگاه صنعتی در استان مرکزی اظهار کرد: طی یک ماه اخیر 75 درصد پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان مرکزی پوشش داده شده است به طوری که علاوه بر حضور غرفه‌داران داخلی شرکت‌های خارجی نیز برای حضور ثبت‌نام کرده‌اند.

    وی با اشاره به اینکه طبق سیاست‌های برگزاری نمایشگاه‌های داخلی باید 60 تا 70 درصد نمایشگاه به استان مرکزی اختصاص یابد که این امر تاکنون محقق شده است، افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان عنوان بین‌المللی را یدک نمی‌کشد، اما علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌هایی از ژاپن، ترکیه، ایتالیا و سوئیس نیز حضور خود را اعلام کرده‌اند.

    وی افزود: این اولین بار است که در برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان تقریبا تمامی طیف‌ها مرتبط به این صنعت به نمایشگاه دعوت شده‌اند به طوری که در زمان برگزاری نمایشگاه (13 تا 16 مهرماه سال جاری) شاهد حضور فعالان عرصه ساختمان اعم از شرکت‌های کاشی و سرامیک، سرمایش و گرمایش، سیم و کابل، تاسیسات، دکوراسیون، نازک‌کاری، سنگ و ...خواهیم بود.

    عقیلی‌نسب با بیان اینکه 70 درصد اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آلومینیوم ایران نیز برای حضور متقاضیان روزو شده است، گفت: علاوه بر حضور شرکت‌های قدرتمند بین‌المللی، غول‌های آلومینیوم کشور نیز از استان مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، هرمزگان و دیگر نقاط کشور برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند.

    وی اضافه کرد: به طوری که شرکت آلومینای ایران(آلومینیوم جاجرم)، شرکت آلومرول و آکرول استان مرکزی و آلومینیوم آذین حضور خود را رسما اعلام و ثبت‌نام غرفه خود را انجام داده‌اند.

    مجری برگزاری این سه عنوان نمایشگاه در استان مرکزی با اشاره به اینکه گروه صنعتی آذین مجموعه از شرکت‌های ایرانی، ایتالیایی و ترکیه‌ای است، افزود: این شرکت علاوه بر حضور در نمایشگاه برای اسپانسرینگ نمایشگاه نیز اعلام آمادگی کرده است و قطعا می‌توان نمایشگاهی با غرفه‌های زیبا با متراژهای بالا را شاهد بود.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه صنعت ریلی به مانند دو نمایشگاه دیگر پوشش داده نشده است و علت این امر برگزاری نمایشگاه صنعت ریلی در تهران بود که سه ماه پیش انجام شد، افزود: البته هنوز تا برگزاری نمایشگاه فرصت باقی است و امید است که در کنار قدرت‌های ریلی که امروز در این نمایشگاه ثبت‌نام‌ کرده‌اند همچون قطار شهری اصفهان، شیراز و تبریز؛ شاهد حضور دیگر شرکت‌های ریلی کشور نیز باشیم و با کمک انجمن ریلی استان نمایشگاه موفق رقم بخورد.

    عقیلی‌نسب با تاکید براینکه طبق سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته این سه عنوان نمایشگاه به صورت تک به تک و جدا از هم دیده نمی‌شود، عنوان کرد: تاکنون 80 تا 85 درصد توانمندی صنعتی استان در این نمایشگاه جای داده شده است و درکنار آن نیز پاویون‌های کشورهای خارجی همچون قزاقستان، افغانستان، هیات تجاری از اقلیم کردستان حاضر خواهند بود.

    وی افزود: علاوه بر آن هیات تجاری از انگلستان را میزبان خواهیم بود همچنین هیات تجاری و پاویون اسلوونی برای بازدید از استان مرکزی صنایع و نمایشگاه حاضر می‌شوند.

    عقیلی نسب علاوه بر این به حضور هیات دیپلماتیک عراق در نمایشگاه‌های صنعتی مهرماه استان مرکزی اشاره کرد و گفت: روز گذشته طی ملاقاتی با سرکنسول سفارت عراق توافقات لازم برای حضور این کشور در 15 و 16 مهرماه در نمایشگاه به انجام رسید.

    وی با بیان اینکه تاکنون 40 کشور برای حضور در نمایشگاه از طریق شرکت ،2A اتاق بازرگانی و سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی دعوت شده است که این همکاری دستگاه‌های اجرایی قابل تقدیراست؛ به طوری که شرکت آلومینای ایران نیز از طریق سازمان صنعت، معدن تجارت خراسان شمالی در نمایشگاه حاضر شد که حاصل اطلاع‌رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی است.

    رئیس هیات مدیره شرکت معماران بهطرح با تاکید براینکه تمام تلاش ما برگزاری نمایشگاه‌هایی در شان پایتخت صنعتی ایران است، گفت: با توجه به اینکه زمزمه‌هایی در خصوص شان و جایگاه این نمایشگاه‌ها به ویژه نمایشگاه آلومینیوم مطرح شده بود به نظر می‌رسد شرایط کنونی فراتر از نمایشگاه‌های برگزار شده در سطح استان است و البته تلاش‌های فراوانی در این راستا در حال اجراست.

    وی در خصوص حضور اسپانسرهای خبری در زمان برگزاری این سه عنوان نمایشگاه صنعتی در استان گفت: مجمع رسانه صما که یکی از قدرتمندترین رسانه در زمینه صنعت ساختمان است و پنجره ایرانیان نیز به عنوان اسپانسرهای خبری حاضر خواهند و به نظر می‌رسد که در تاریخ برگزاری نمایشگاه‌های استان حضور چنین اسپانسرهای خبری بی سابقه باشد.

    مجری برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آلومینیوم و صنعت ریلی و پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان مرکزی با اشاره به تبلیغات گسترده برای برگزاری این نمایشگاه‌های صنعتی در استان گفت: تیم IT شرکت معماران بهطرح(2A) از طریق شبکه‌های مجازی و کانال تلگرام خود پوشش رسانه‌ای و تبلیغاتی قدرتمندی را انجام می‌دهد به طوری که اخبار اقتصادی استان کشور و ملل را مخابره می‌کند و علاوه بر در کلیه شهرک‌های صنعتی استان بنرهای تبلیغاتی این نمایشگاه نصب شده است و با ارسال 200 هزار پیامک تبلیغاتی تقریبا صنایع مرتبط به نمایشگاه در سراسر ایران در جریان این نمایشگاه ها قرار گرفته‌اند.

    عقیلی افزود: شرایط کنونی حاکی از است که نمایشگاهی در شان پایتخت صنعتی ایران برگزار خواهد شد و قطعا دغدغه‌هایی که برخی صنایع در خصوص شان صنعت خود در این نمایشگاه داشتند با تلاش‌های فراوان و حضور شرکت‌های خارجی که معنای واقعی بین‌المللی بودن نمایشگاه‌ها را کاملا نشان می‌دهد مترفع خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت