سازمان نظام صنعی رایانه‌ای اعلام کرد

ایران در نمایشگاه فناوری آلمان (CeBit ۲۰۱۷) غرفه دار می‌شود

عصر نمایشگاه- یکی از مواردی که می‌تواند توان علمی یک کشور در حوزه فناوری را به جهان معرفی کند، حضور در نمایشگاه‌های بین المللی است. در همین راستا سازمان نظام صنعی رایانه‌ای از امکان حضور شرکت‌های فناوری اطلاعات ایرانی در نمایشگاه فناوری آلمان (CeBit ۲۰۱۷) به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه کامپیوتر جهان در قالب غرفه‌ی واحد جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

ایران در نمایشگاه فناوری آلمان (CeBit ۲۰۱۷) غرفه دار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، باقر بحری، نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران اصلی‌ترین هدف شرکت ایران در این نمایشگاه را معرفی توانمندی شرکت‌های ICT داخلی را در جهان عنوان کرد. وی گفت:

    پس از جلسات مشترکی که با حضور رئیس و مدیرکل سبیت و نماینده رسمی اش در ایران برگزار کردیم، هم اکنون درحال پیگیری و انعقاد موافقت نامه ای در این زمینه هستیم تا بتوانیم در سال 2017 شاهد حضور بهتر شرکتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات ایرانی در نمایشگاه سبیت آلمان در قالب غرفه جمهوری اسلامی ایران باشیم. در تلاشیم تا منافع شرکت های ICT ایرانی را در سبیت شناسایی کنیم و قطعا در این مسیر فقط به دنبال جذب تخفیف برای حضور شرکت ها نیستیم؛ بلکه هدف، حفظ منافع صنف در این نمایشگاه بین المللی است.

    غرفه ایران در CeBit 2017بحری در ارتباط با مذاکرات صورت گرفته جهت حضور غرفه کشورمان در این نمایشگاه گفته است که صحبت‌های مقدماتی سازمان نصر در چند بخش حضور پاویون و استارتاپ‌های ایرانی و یا متقاضیانی است که می‌خواهند به صورت جداگانه قصد شرکت در این نمایشگاه را دارند. هدف از این مذاکرات ایجاد همکاری‌های اقتصادی میان صنعت ICT ایران و کشورهای بزرگ دنیا در این حوزه است و این سازمان مصرانه به دنبال برقراری ثبات حضور ایران در تمامی نمایشگاه‌های بین المللی است.

    در همین راستا مارتینا لوین، مدیرکل نمایشگاه SeBit آلمان می‌گوید:

    نمایشگاه سبیت هر سال توانمندی زنجیره صنعت ICT را در سطح بین المللی معرفی می کند و بر موضوعات متنوع و کلان تکنولوژی های مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات همچون دولت و تجارت الکترونیکی، امنیت، سخت افزار، واقعیت مجازی، نرم افزار، رایانش ابری، موبایل و غیره تمرکز می کند. سبیت از سه بخش اصلی نمایشگاه، کنفرانس ها و شبکه سازی تشکیل شده است.

     در حقیقت این نمایشگاه ، سکویی است که تمام تامین کنندگان ICT در زیر چتر آن جمع می شوند. 33 درصد بازدیدکنندگان این نمایشگاه از 100 ملیت مختلف و از تصمیم گیران و مدیران عالی رتبه شرکت های جهان هستند. 88 درصد بازدیدکنندگان آن دارای تجارت حرفه ای در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند. از این نمایشگاه به صورت متوسط 200هزار نفر بازدید می کنند که طبق قوانین سبیت، فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند.

    در سال جدید اقتصاد دیجیتال(DECONEMY) مورد توجه سبیت است و ما غرفه گذاران را ترغیب می کنیم که راه حل ها و محصولات خود را در این رابطه عرضه کنند. درهای سبیت به روی پاویون ها و شرکت های مختلف ICT ایران باز است و هیچ ممنوعیت و محدودیتی برای این حضور وجود نخواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت