با حضور معاون توسعه‌ و مدیریت منابع ؛

گشایش نمایشگاه دایمی کتاب و محصولات فرهنگی نمین

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دایمی کتاب و عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین در استان اردبیل با حضور معاون توسعه‌ و مدیریت منابع آغاز به کار کرد.

گشایش نمایشگاه دایمی کتاب و محصولات فرهنگی نمین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا، در مراسم گشایش این نمایشگاه، فریدون واحدی با اشاره به نقش نمایشگاه‌های کتاب و عرضه‌ی محصولات فرهنگی در ارتقای فرهنگ جامعه گفت: مجهز شدن مراکز کانون به فروشگاه‌ ضروری است و یکی از اهداف و برنامه‌های کانون این است که هر جا مرکزی ساخته می‌شود فروشگاه عرضه‌ی محصولات فرهنگی هم کنار مرکز بنا شود.

    وی با تاکید به این‌که فعالیت فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات فرهنگی منافاتی با کار فرهنگی نداشته و به نوعی تکمیل کننده‌ی مراحل پرورش فکر کودک است، افزود: نقش فروشگاه‌های عرضه‌ی کتاب و محصولات در واقع توسعه‌ی فعالیت فرهنگی است و کار فرهنگی محسوب می‌شود.

    واحدی به اهتمام کانون برای گسترش فروشگاه‌ها در سطح کشور اشاره کرد و گفت: توجه به اقتصاد فرهنگی به اندازه‌ی کار و فعالیت فرهنگی اهمیت دارد.

    معاون توسعه و مدیریت منابع کانون به حمایت ستاد از راه‌اندازی فروشگاه‌ها و یکسان‌سازی فضا، تابلو و قفسه‌ها اشاره کرد و گفت: خواست کانون این است تا با طراحی فضا و قفسه بندی یکسان کشوری شکل ثابت به فروشگاه‌ها داده شود.

    هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان اردبیل بعد از ارایه گزارشی از فعالیت فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات فرهنگی در استان، به لزوم راه‌اندازی فروشگاه در شهرستان نمین اشاره کرد و گفت: کانون در برخی شهرستان‌ها دارای فروشگاه‌های مناسبی است ضمن حمایت از فروشگاه‌های موجود تلاش می‌کنیم تمام شهرستان‌ها به فروشگاه عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون مجهز شود تا اقلام مورد نیاز راحت‌تر به دست دانش‌آموزان و جامعه‌ی هدف برسد.

    مراسم گشایش نمایشگاه دایمی کتاب و عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون شهرستان نمین در حاشیه سفر سه روزه مدیرعامل کانون به استان اردبیل صورت گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت