مشارکت کنندگان و شرکت سهامی سر دوراهی؛

احتمال تغییر زمان برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران

عصر نمایشگاه- احتمال تغییر زمانبندی برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران در مرداد ماه، مشارکت کنندگان و شرکت سهامی را سر دوراهی قرار داده است.

احتمال تغییر زمان برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ، در روزهای جاری موضوعی نقل محافل نمایشگاهی مبنی بر تغییر زمان و عدم برگزاری بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی شده است.

    شرکت صنوف تولیدی تهران به عنوان برگزار کننده غیر نمایشگاهی به عنوان مجری این رویداد در مدت چند سال اخیر معرفی و امسال نیز در وب سایت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران به عنوان مجری بیست و سومین دوره اعلام شده است.

    همانطور که تصویر مرتبط با آن منتشر شده، زمانبندی براساس جداول تقویم سالانه نمایشگاهی اعلام و چگونگی برنامه ریزی برای این رویدادها نیز اعلام شده است.

    اما آنطور که طبق شنیده ها نقل محافل شده و تاکید بر ارجحیت سایت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران نیز است، مبنی بر اینکه مرجع صحت دریافت اطلاعات رسمی وب سایت شرکت سهامی می باشد، در وب سایت برگزار کننده معرفی شده و آنچه براساس بررسی اولیه به نظر میرسد، مجری برگزاری نه تنها وب سایت این نمایشگاه بین المللی و اطلاعات آن را به روز رسانی نکرده، بلکه طرح نظر سنجی برگزاری این نمایشگاه را در مرداد ماه نیز منتشر نموده است که خود حامل پیام ها و مصادیق گوناگونی از تغییر و تحولات در این رویداد می تواند باشد.

    حال باتوجه به تغییر و یا عدم برگزاری نمایشگاه ها در محل دایمی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران که به عنوان نمونه می توان به کنسل شدن برگزاری نمایشگاه کاشی وسرامیک تهران که در نهایت در واپسین دقایق برگزاری نیز  با تغییر مجری به نام شرکت سهامی بازهم با شکست رو برو شد و کاری از دست شرکت سهامی هم بر نیامد و تنها شرکت ها بخش خصوصی  عوارض آن را پرداختند، این رویداد هم این عوارض را در پی داشته باشد.

    شاید تحلیل این موضوع که انتخاب برگزار کننده غیر نمایشگاهی  که دغدغه این صنعت را ندارند و حذف این طیف از صنعت نمایشگاهی ایران و برنامه ریزی و قایل بودن به اینکه اقدام درست در اعطای مجوز به شرکت های دارای صلاحیت برگزاری می تواند حرکتی خردمندانه و منطقی باشد تا بخش تخصصی صنعت نمایشگاهی بتواند در جهت توسعه کارشناسی شده این روند را به مقصد واقعی  آن هدایت کند، مورد تاکید واقع شده است.

    باتوجه به طرح این موضوعات در حال حاضر نباید نسبت به برگزاری بیست و سومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران خیلی خوش بین بود که باتوجه به زمانبندی این نمایشگاه تا یک ماه اینده که می تواند برای بخش خصوصی و مشارکت کنندگان نمایشگاه در ایام زمانبندی ،  ایامی بحرانی و با سرگردانی توامان باشد، این رویداد را با شکست جدی نسبت به دوره گذشته روبه رو کرده باز همان موارد مشابه تکرار شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت