مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خبر داد

برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان در قزوین

عصر نمایشگاه- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان در قزوین در ایام دهه کرامت خبر داد.

برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان در قزوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، مریم بیدخام در جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت بیان کرد: به همت دفتر امور بانوان به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) نمایشگاه مد و لباس با هدف ارائه پوشش متناسب با معیارهای اسلامی و ایرانی، انتخاب ایده برتر در حوزه حجاب و عفاف برگزار می شود.

    وی ادامه داد: امیدواریم نمایشگاه توانمندی های بانوان استان با مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی و شور و نشاط خاص برگزار شود.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: در این همایش که در سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر برگزار می شود برنامه هایی در خصوص توصیف ویژگی های یک دختر مسلمان ایرانی به همراه اجرای سرودها و برنامه های متنوع موسیقی پیش بینی شده است.

    وی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاهی از مهارت ها و توانمندی های زنان استان با حضور اداره ها و سازمان ها برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های بانوان استان نیز در دستور کار این دفتر است.

    بیدخام با بیان اینکه حداکثر 30 غرفه برای این نمایشگاه پیش بینی شده، اضافه کرد: امیدواریم با حضور حداکثری سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان شاهد برگزاری مناسب این نمایشگاه در حد بانوان استان باشیم.

    وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از 16 مرداد ماه به مدت 6 روز با تخصیص غرفه برای سازمان ها و نهادهای شرکت کننده از جمله بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، محیط زیست، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بانک کارآفرین و سازمان صنایع دستی و گردشگری استان برگزار می شود.

    گفتنی است ازسالروز ولادت حضرت معصومه (س) روز اول ماه ذی العقده تا ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی الرضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت