مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌شرقی خبر داد

برپایی نمایشگاه نشان ارادت در تبریز

عصر نمایشگاه- مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌شرقی، از برپائی نمایشگاه نشان ارادت در تبریز خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا ۱۳ مردادماه جاری در پارک مفاخر تبریز برای عموم دایر می‌باشد.

برپایی نمایشگاه نشان ارادت در تبریز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، علی‌اکبر دانشور، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اعلام این خبر، افزود: این نمایشگاه از پنجم تا 13 مردادماه و از ساعت 10صبح الی 22 در پارک مفاخر تبریز برای عموم دایر می‌باشد.

    وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل غرفه‌هایی از جمله غرفه شبکه مجازی، آینه مطبوعات، آزادسازی قدس و مدافعان حرم، حرم بقیع و همچنین تابلوهایی از اهم پروژه‌های انجام شده توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات مانند سبک‌سازی سقف و رواق‌های حرم مطهر امیرالمومنین(ع)، بازسازی و مرمت دیوارهای بیرونی حرم امیرالمومنین(ع)، ساخت سرویس بهداشتی در نزدیکی نجف الاشرف، ساخت سوله انبار امام حسن(ع) در کربلای معلی و همچنین پروژه اخیر ساخت تل زینبیه(س) در کربلای معلی می‌باشد.

    دانشور با بیان اینکه همه ساله چندین بار گروه متخصص روفوگری فرش‌های قدیمی و نفیس اعزام می‌شود، گفت: این گروه در طول سال چندین بار به کربلا و نجف اشرف اعزام می‌شوند و فرش‌های حرم که زیر پای زائران قرار گرفته را ترمیم می‌کنند.

    وی همچنین به به اعزام گروه فنی و مهندسی و همچنین کارگری به عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ستاد مرکزی سالانه تعدای جوشکار، سیم‌کش، بنا، نقاش، مهندس عمران، معماری، مکانیک و برق بر حسب موردنیاز به عتبات عالیات اعزام می‌شوند که این تعداد از سال 83 تا 94، بالغ بر 1204 نفر بوده است.

    مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همچنین به میزبانی آذربایجان‌شرقی برای دومین سال متوالی، برای برپایی موکب علی‌اکبر(ع) در پیاده‌روی اربعین اشاره و تصریح کرد: امسال نیز برای دومین سال، میزبان زائران پیاده سیدالشهدا در روز اربعین خواهیم بود که برای این روز حدود 1000 نفر در مرز شلمچه ساکن خواهند شد تا بتوانند میزبان خوبی برای این میهمانان الهی باشند.

    وی افزود: با بررسی مشکلات میزبانی سال گذشته، امسال با ساخت سرویس بهداشتی و محل استراحت و همچنین رسیدگی به زیرساخت‌ها، مشکلات قبلی را رفع نموده‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت