سفیر آفریقای جنوبی خبر داد

حضور هیئت تجاری ایران در نمایشگاه آفریقای جنوبی

عصر نمایشگاه- سفیر آفریقای جنوبی با اشاره به تفاهم نامه های فرهنگی که در زمینه گردشگری با ایران منعقد شده است، گفت: ۱۸ اوت یک هیئت تجاری از ایران در نمایشگاه آفریقای جنوبی حضور خواهد داشت که امیدواریم شرکت هایی نیز از کرمان در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

حضور هیئت تجاری ایران در نمایشگاه آفریقای جنوبی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، ویلیام مکس فلمن‌وایتد در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان سفر زمینی به استان کرمان را تجربه ای جدیدی دانست و گفت: کرمان نسبت به پایتخت ایران شهری تمیز و دارای مدیریت خوب است.

    وی برجام را شروع خوبی برای فعالیت های هر چه بیشتر اقتصادی دانست و افزود: در برنامه سفر بازدید از شهر بم و ارگ تاریخی آن را خواهیم داشت که با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با زلزله و آمار زیاد کشته شدگان در این منطقه داریم هیجان زده هستیم.

    وی با اشاره به سفر رئیس جمهور آفریقای جنوبی در اردیبهشت امسال به ایران گفت: این سفر بازگشایی خوبی برای روابط بین دو کشور بوده است که در هشت نقطه مشترک در زمینه ارتقای روابط تجاری، سرمایه گذاری، کشاورزی، معدنی، آب، انرژی و نیرو به تفاهم رسیدند تا در این زمینه با هم همکاری کنند.

    وی با توجه به کمبودهایی که استان کرمان در حوزه انرژی دارد گفت: آفریقای جنوبی می تواند کمک خوبی در حوزه انرژی خورشیدی باشد چرا که آفریقای جنوبی رتبه سوم جهانی را در جذب سرمایه گذاری انرژی خورشیدی دارد.

    سفیر آفریقای جنوبی ادامه داد: از آنجا که عمده اقتصاد آفریقای جنوبی بر پایه معدن است و  قسمت عمده اقتصاد آن بر اساس فعالیت های معدنی استوار شده است توانمندی های بالقوه زیادی در این خصوص دارد و علاقمندی فراوانی برای وارد شدن در پروژه های معدنی وجود دارد.

    وی افزود: آفریقای جنوبی علاوه بر داشتن ظرفیت معدن در بخش خودرو نیز پیشرفت خوبی دارد که در رابطه با قطعات خودرو نیز فعالیت های دوجانبه خوبی را می توان بین کرمان و آفریقای جنوبی انجام داد.

    وی با بیان اینکه مناطق ویژه اقتصادی در کرمان می تواند حوزه دیگری از همکاری باشد، گفت: آفریقای جنوبی در زمینه گل‌کاری، صنعت پزشکی، گردشگری و کشاورزی نیز می تواند وارد تعامل و ارتباط دو سویه شود.

    سفیر آفریقای جنوبی افزود: لازم است برای مبادلات اقتصادی بین ایران و آفریقای جنوبی موانعی که در خطوط کشتی‌رانی و مبادلات بانکی است رفع شود.

    وی یادآور شد: تنها تکنولوژی نیست که می تواند تعامل بین دو کشور را ایجاد کند بلکه نیروها و منابع انسانی نیز می توانند این ارتباط را شکل دهند.

    سفیر آفریقای جنوبی با اشاره به تفاهم نامه های فرهنگی که در زمینه گردشگری با ایران منعقد شده است، گفت: 18 اوت یک هیئت تجاری از ایران در نمایشگاه آفریقای جنوبی حضور خواهد داشت که امیدواریم شرکت هایی نیز از کرمان در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت