رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نی ریز خبر داد

برپایی نمایشگاه آثار دستی هنرجویان فنی وحرفه ای در نی ریز فارس

عصر نمایشگاه- در این نمایشگاه که به مناسبت هفته ملی مهارت و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای برگزار شده، ۷۰۰ اثر از ۱۳۰ کار آموز آموزش دیده در رشته های مختلف فنی، حرفه ای و هنری به نمایش گذاشته شده است.

برپایی نمایشگاه آثار دستی هنرجویان فنی وحرفه ای در نی ریز فارس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از پانا ، رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نی ریز گفت: آثار موجود درنمایشگاه در زمینه های اتومکانیک، PLC، جوشکاری، تاسیسات، تراشکاری، مشبک و منبت روی چوب، کیف دوزی چرمی، نقاشی روی شیشه (ویترای)، مینا کاری سفال و مس و تعمیر لوازم خانگی است.
    مرادی افزود: یکی از التزامات جامعه امروز به خاطر رشد سریع تکنولوژی بهره گیری از دانش های روز جامعه مخصوصا در حوزه مهارت می باشد.

    وی در ادامه تصریح کرد: امروزه کسب مهارت در رشته های مختلف فنی و حرفه ای یک انتخاب نیست، بلکه یک التزام می باشد. توسعه اشتغال و پایداری اشتغال اتفاق نمی افتد مگر با کسب مهارت های فنی توسط جوانان جویای کار که در این زمینه مراکز آموزشی فنی و حرفه ای با توجه به تکلیف قانونی و سیاست کاری که در پیش رو دارند مکان مناسبی برای اشتغال پذیر کردن افراد جامعه می باشند.

    رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نی ریز بیان داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای نی ریز با توجه به وجود تجهیزات و فضاهای مناسب و مخصوصا نیروی انسانی متخصص و متعهد در راستای اعتلای فرهنگ کار و کار آفرینی، جهت شناساندن ظرفیت های موجود در مرکز به عموم همشهریان اقدام به برگزاری این نمایشگاه با عنوان مهارت، امید، اقتصاد مقاومتی نموده است.

    رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نی ریز با اشاره به این که در حال حاضر استقبال بسیار خوبی از آموزش های فنی و حرفه ای شهرستان می شود، خاطر نشان کرد: با توجه به وجود 15 کارگاه فعال آموزشی در بخش های دولتی و 24 آموزشگاه فعال در بخش خصوصی در یک سال گذشته 3 هزار و 350نفر در بیش از 70حرفه، در قالب 200 دوره آموزش دیده اند.

    مرادی اظهار داشت: هم اکنون حدود 150 نفر مشغول گذراندن دوره های مختلف آموزشی در مراکز دولتی فنی و حرفه ای هستند.

    رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نی ریز از علاقه مندان به فراگیری آموزش های مهارتی خواست با حضور و ثبت نام در مراکز دولتی برادران و خواهران، و یا آموزشگاه های آزاد شهرستان نی ریز دوره آموزشی مورد علاقه خود را انتخاب و از نزدیک با امکانات و رشته های مختلف آشنا شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت