دبیر ستاد جشنواره ها و نمایشگاه های صنعت آب و برق وزارت نیرو خبر داد

حمایت وزارت نیرو از نمایشگاه های حوزه صنعت آب و برق

عصر نمایشگاه- دبیر ستاد جشنواره ها و نمایشگاههای صنعت آب و برق وزارت نیرو گفت: برگزاری نمایشگاه ها نقش مهمی در تبادل اطلاعات ، توسعه صنعت آب و برق و همچنین افزایش آگاهی جامعه نسبت به اهمیت آب و برق دارد و وزارت نیرو از برگزاری نمایشگاه های تاثیر گذارحوزه صنعت آب و برق، حمایت می کند.

حمایت وزارت نیرو از نمایشگاه های حوزه صنعت آب و برق
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،کیومرث جلیلیان افزود:ضرورت برگزاری نمایشگاه تاسیسات آب و برق و فاضلاب برگرفته از توجه وزارت نیرو به اطلاع رسانی به اقشار مختلف جامعه و همچنین برخورداری از نگرش صاحبنظران، متخصصان، دانشگاهیان و صاحبان حرف مرتبط با صنعت آب و برق است.

    وی با بیان اینکه ارزیابی ها و نتایج تحقیقات نشان دهنده اثرگذاری مثبت نمایشگاهها بر صنعت آب و برق است، گفت: ارزیابی های انجام شده از نتایج برگزاری نمایشگاه ها در سالهای گذشته نشان می دهد که استفاده از ابزار نمایش و رو در رویی مستقیم با علاقه مندان به این صنعت، از مهم ترین امکانات تاثیر گذاری بر افکار عمومی و جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی است.

    دبیر ستاد جشنواره ها و نمایشگاههای صنعت آب و برق وزارت نیرو اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه ها در واقع امکان ارزیابی وزارت نیرو و شرکت های تابع را در اختیار مردم و مسئولین قرار می دهد و از سوی دیگر اثرات فرهنگی در جهت بهبود الگوی مصرف مشترکین آب و برق و جلب مشارکت مردمی در پیشبرد اهداف وزارت نیرو را فراهم می کند.

    وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه آب و برق تبریز هم یکی از نمایشگاه های مهم در شمال غرب کشور است که حضور شرکت های توانمند نیز به این نمایشگاه جایگاه ویژه ای بخشیده است زیرا استان آذر بایجان و کشورهای همجوار این استان از بازارهای مناسبی جهت بهره برداری شرکت های وابسته است.

    ده ها شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی نوین ترین تولیدات و خدمات خود را در دو نمایشگاه بین المللی صنعت برق و مخابرات و آب و تاسیسات آب و فاضلاب که از تاریخ 14 تا 17 مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود، به نمایش می گذارند.

    در این نمایشگاه ها که با همکاری و حمایت وزارت نیرو، شرکت برق منطقه ای آذربایجان، شرکت های توزیع برق، شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی،آبفای استان و آبفای روستایی برگزار می شود، شرکت های مختلف تولیدکننده و مصرف کننده داخلی و خارجی تجهیزات صنعت برق وآب و تاسیسات آب و فاضلاب در کنار یکدیگر به رقابت پرداخته و با فعالیت های یکدیگر آشنا می شوند.

    در این نمایشگاه نمایندگانی از آلمان،فرانسه،کره جنوبی و چین کشورهائی هستند که در این نمایشگاه حضور داشته و تولیدات خود در حوزه های مختلف برق، مخابرات و آب و فاضلاب را ارائه می کنند. هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق، مخابرات وآب و فاضلاب تبریز از 14 تا 17 مرداد ماه هر روز از ساعت ساعت 16 تا 21.30 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تبریز آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت