در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام ؛

برپایی نمایشگاه کتاب نسیم حیات در ایلام

عصر نمایشگاه- نمایشگاه کتاب نسیم حیات هم‌زمان با میلاد مسعود امام رضا(ع) در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام دایر می‌شود.

برپایی نمایشگاه کتاب نسیم حیات در ایلام
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت یک ماه از 20 مرداد تا 20 شهریور سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی دایر خواهد بود.

    وی، بابیان اینکه این نمایشگاه به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا(ع) و همچنین در آستانه بازگشایی مدارس برگزار می‌شود، تصریح کرد:  در این نمایشگاه کتاب‌های کودک و نوجوان، علمی و فرهنگی، ادبیات داستانی، دفاع مقدس، رمان و  همچنین کتاب‌های دینی و مذهبی ارائه می‌شود.

    چراغی پور، با اشاره به اینکه کتاب‌های این نمایشگاه با 20 تا 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود، گفت: همچنین در این نمایشگاه در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی و عرضه کالای ایرانی و توجه به مصرف کالای داخلی و نوشت افزار ایرانی تولید داخل، ارائه می گردد.

    مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، لازم است که در زمینه مصرف کالای ایرانی و توجه به تولید داخلی و حمایت از تولیدگران داخلی فعالیت شود که کانون های مساجد در این زمینه نقش مهمی برعهده دارند.

    وی،  بیان کرد:  نوشت افزار ایرانی و تولید داخل کشور با توجه به طراحی ایرانی و اسلامی و نقش و نگار ایرانی و برگرفته از فرهنگ و تمدن اصیل اسلامی نقش مهمی در تربیت ذهن کودکان و نوجوانان دارد و برای کودکان نیز اهمیت به سزایی دارد و باید از این فرصت در راستای آموزش  و تربیت نسل جوان استفاده کرد.

    چراغی پور، بابیان اینکه این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام برگزار می‌شود، در پایان خاطرنشان کرد: از عموم مردم استان ایلام به‌ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و خانواده‌ها، برای حضور و بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت