مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد

نمایشگاه انرژی کیش بدنبال توسعه کسب و کارهای حاصل از درآمدهای نفتی

عصر نمایشگاه-علی اصغر مونسان در آئین افتتاحیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی انرژی کیش بیان کرد روزها و ساعت های پیش رو همچون نمایشگاه انرژی فرصتی است که می تواند منشا و مبدا اتفاق مهم و تاثیرگذاری در سرمایه گذاری و اجرای طرح های توسعه صنعت انرژی کشور باشد.

نمایشگاه انرژی کیش بدنبال توسعه کسب و کارهای حاصل از درآمدهای نفتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، علی اصغر مونسان در آئین افتتاحیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی انرژی کیش اظهار کرد: نیاز جهانی به انرژی اولیه در شرایط کنونی حدود 12 میلیارد تن SKE (واحد زغال سنگ) در سال است و به یقین این میزان انرژی مورد نیاز، پیوسته بیشتر و بیشتر خواهد شد .
    وی با تاکید بر اینکه توسعه اقتصادی کشور در کنار توسعه فرهنگی و اجتماعی مهم ترین هدف دولت است گفت : اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت اقتصادی بدون مشارکت مردم به ویژه سرمایه گذاران، متخصصان ، کارشناسان و دست اندرکاران حوزه انرژی روندی سخت و دست و پا گیر خواهد داشت.
    به گفته مونسان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی انرژی در جزیره کیش در سال جاری تفاوت عمده ای با سال های گذشته دارد و آن تغییر رخ داده در ساختار سیاست های خارجی و گشوده بودن درهای جهان امروز به روی اقتصاد کشور است که در مرحله نخست این حوزه را تحت تاثیر قرار می دهد.
     وی تاکید کرد : روزها و ساعت های پیش رو همچون نمایشگاه انرژی فرصتی است که می تواند منشا و مبدا اتفاق مهم و تاثیرگذاری در سرمایه گذاری و اجرای طرح های توسعه صنعت انرژی کشور باشد.
    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت : جزیره کیش امروز علاوه بر بهره مندی از مزایای یک منطقه آزاد تجاری - صنعتی و گردشگری، یکی از منابع بزرگ گازی کشور را در خود جای داده است وشاید بهترین مکان برای خلق فرصت های جدید در حوزه انرژی باشد.
    وی گفت : فرصت هایی که در جای جای میهن اسلامی نهفته است باید به دست توانای فعالان از بالقوه به بالفعل تبدیل شود .
    دوازدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی کیش با حضور سید کاظم وزیری هامانه قائم مقام وزیر نفت ، رضا پدیدار رئیس سابق انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ، جوزپه پریزوسو عضو شورای جهانی انرژی ایتالیا و جمعی از فعالان این حوزه در مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز بکار کرد .
    در این نمایشگاه که 24 دی ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی کیش دایر است آخرین فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی ، آب و برق و انرژی های نو ارائه می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت