رئیس اداره ارشاد کرج خبر داد

برگزاری نمایشگاه کتاب در البرز

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج از برگزاری نمایشگاه کتاب در استان البرز خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کتاب در البرز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، مهدی ابدالی اظهار داشت: این نمایشگاه 13 الی 19 شهریورماه در کرج برگزار می‌شود.

    وی به جذب ناشران مطرح برای حضور در هفتمین نمایشگاه کتاب البرز اشاره کرد و ادامه داد: دعوت‌نامه برای ناشران بزرگ ارسال شده است و ناشران علاقمند می‌توانند تا روز 15مرداد در سایت سامانه ثبت نام کنند.

    این مسؤول در ادامه افزود: رونمایی از پوستر هفتمین نمایشگاه کتاب البرز به زودی برگزار خواهد شد و حدود 100 هزار تراکت برای اطلاع‌رسانی این نمایشگاه تهیه خواهد شد؛ در این راستا ویژه برنامه‌های جنبی نیز در حین برگزاری نمایشگاه کتاب در سالن‌های سیروس قائم مقامی و سیروس صابر برگزار خواهد شد تا بتوانیم مخاطبان بیشتری را جذب نمایشگاه کتاب کنیم.

    به گفته وی، نمایش، شب شعر، کارناوال عروسکی و... برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب است.

    ابدالی افزود: اجرای سه نمایش کودکانه در سالن سیروس صابر، برگزاری دو جلسه با محوریت سبک زندگی، برپایی دو شب شعر، برگزاری جُنگ شادی در نمایشگاه، کارناوال عروسکی در سطح شهر و پخش تراکت‌های مربوط به هفتمین نمایشگاه کتاب البرز و ... از برنامه‌های جنبی پیش‌بینی شده در زمان برگزاری نمایشگاه است.

    وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت کتاب و کتابخوانی توسط انتشارات گردوی دانش ویژه مدیران آموزش و پرورش در زمان دائر بودن نمایشگاه، برگزار خواهد شد.

    هفتمین نمایشگاه کتاب استان البرز به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز 13 لغایت 19 شهریورماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

    بزرگترین رویداد فرهنگی استان با برپایی نمایشگاه کتاب و فروش و عرضه لوازم‌التحریر و نوشت افزار و پیش‌بینی برنامه‌های جنبی متفاوت برگزار خواهد شد.

    هفتمین نمایشگاه کتاب البرز با حضور ناشران نامی اواسط شهریورماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت