انتقاد معاون استاندار چهارمحال و بختیاری :

انتقاد از تأخیر در راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی شهرکرد

عصر نمایشگاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری از تأخیر در راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی شهرکرد انتقاد کرد.

انتقاد از تأخیر در راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی شهرکرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سیامک سلیمانی دشتکی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری گفت: بحث راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی شهرکرد واقع در میدان قدس این شهر از یک سال قبل مطرح شده است.

    وی تأکید کرد: فعالیت این نمایشگاه در نوروز امسال به صورت موقت آغاز شد و پس از تعطیلات نوروزی به پایان رسید.

    سلیمانی دشتکی افزود: اکنون پس از گذشت چهار ماه هنوز اقدام و پیگیری جدی از سوی مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری به منظور راه اندازی و فعالیت دائمی نمایشگاه صنایع دستی در شهرکرد صورت نگرفته است.

    وی تصریح کرد:مسئولان شهرداری شهرکرد، شرکت گاز و آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری نیز به منظور جابجایی انشعاب های موجود در مکان راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در مرکز استان اعلام آمادگی کرده اند.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:به همین منظور مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید نسبت به پیگیری این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

    وی اضافه کرد: راه اندازی این نمایشگاه نقش مهمی در ایجاد اشتغال، رونق در فروش محصولات صنایع دستی و معرفی فرهنگ چهارمحال و بختیاری به مناطق مختلف کشور دارد.

    سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:بانک های عامل باید به منظور پرداخت تسهیلات برای تکمیل و بهره برداری از طرح های دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و بالاتر اقدامات لازم را انجام دهند.

    وی اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از طرح های دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و بالاتر، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و ارتقای شاخص های توسعه ای در چهارمحال و بختیاری را به دنبال دارد.

    در این نشست مقرر شد تا مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری گزارش اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود را به صورت ماهانه به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان واقع در سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت