رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری نمایشگاه عکس «طبیعت آذربایجان غربی» در نگارخانه ارومیه

عصر نمایشگاه- رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه عکس با موضوع «طبیعت آذربایجان غربی» در نگارخانه ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه عکس «طبیعت آذربایجان غربی» در نگارخانه ارومیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، علیرضا نوروزی اظهار داشت: نمایشگاه عکس با موضوع «طبیعت آذربایجان غربی» در نگارخانه ارومیه به مدت یک هفته برگزار می‌شود، که مورد استقبال اقشار مختلف مردم در استان قرار می‌گیرد.

    وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس با محوریت طبیعت، مناظر و چشم‌اندازهای زیبای استان در نیمه نخست مرداد ماه در نگارخانه ارومیه برگزار می‌شود، از اقشار مختلف مردم در مرکز استقبال برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

    این مسؤول با اشاره به اینکه در نمایشگاه مورد اشاره تصاویری از طبیعت آذربایجان غربی همچنین ارومیه به صورت سیاه و سفید در معرض بازدید قرار گرفته است، اضافه کرد: نمایشگاه مورد اشاره توسط یکی از هنرمندان رشته عکاسی در عرصه بین‌المللی برگزار شده است.

    رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: برگزارکننده این جشنواره کسب جوایز از نمایشگاه‌های دوسالانه عکس ایران، نمایشگاه شیمون ژاپن، لنیز اتریش، عکس خلاقانه سنگاپور، نمایشگاه بین‌المللی عکس بلژیک و بورسای ترکیه را در کارنامه خود دارد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کارگاه آموزش عکاسی با موضوع «رویکرد میان رشته‌ای در مطالعات عکاسی» در مرداد ماه امسال را مورد اشاره قرار داد و از علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره دعوت به عمل آورد.

    نوروزی با خطاب قرار دادن علاقمندان به عکاسی برای ثبت‌نام در این دوره ترغیب کرد و بیان داشت: افرادی که برای نام‌نویسی و شرکت در این دوره راغب هستند، هرچه سریعتر به کارشناسان این مجموعه برای کسب اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی اقدام کنند.

    این مسؤول با اظهار اینکه در رشته‌های مختلف هنری بین مردم استان ما استعدادهای شاخص و برجسته زیادی وجود دارد، اضافه کرد: باید از هر فرصت برای شناسایی و پرورش استعدادهای موجود استفاده لازم را به عمل آورد.

    رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اظهار اینکه در فصل تابستان، ایام اوقات فراغت جوانان و نوجوانان قرار گرفته‌ایم، بر لزوم تلاش برای غنی‌سازی زمان فراغت آنها تاکید کرد و بیان داشت: بنابراین می‌توان از برنامه‌‌های مختلف حوزه هنری همچنین کانون‌های شعر، ادب و داستان و ... استفاده کنند.

    نوروزی بر لزوم تلاش برای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری به واسطه همراهی هنرمندان متعهد، دلسوز و صاحب‌نظر تاکید و تصریح کرد: در این صورت از فرهنگ غنی ایران اسلامی، باورها و ارزش‌های‌مان دفاع کرده‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت