شهردار کاشان خبر داد

احداث نمایشگاه بین‌المللی در کاشان

عصر نمایشگاه- شهردار کاشان، از احداث نمایشگاه بین‌المللی کاشان با برخورداری از فضایی در حدود پنج هکتار در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

احداث نمایشگاه بین‌المللی در کاشان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، سید محمد ناظم رضوی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد با تقدیر از تلاشهای خبرنگاران کاشانی اظهار داشت: اصحاب رسانه در حوزه‌های مختلف به ویژه عرصه مدیریت شهری نقش خود را در انعکاس دستاوردها تا حد امکان به خوبی ایفا کرده اند.

    وی با اشاره به عدم انعکاس شایسته رویدادهای فرامنطقه ای کاشان، نبود صدا و سیمای مستقل را یکی از دلایل آن دانست و گفت: صدا و سیمای مستقل نیاز شهر دارالمومنین کاشان است و انتظار می رود مسئولان رسانه ملی با توجه به وعده های قبلی، هر چه زودتر به این مطالبه منطقه کاشان حداقل در حوزه صدای مستقل جامعه عمل بپوشانند.

    شهردار نخستین‌های جهان، در مورد پروازهای بین‌المللی فرودگاه کاشان به عتبات عالیات نیز تصریح کرد: در این مورد کارهای مقدماتی صورت گرفته و تنها تحقق این امر مستلزم تعریف مرز هوایی است که انتظار می رود با رفع این مسئله پروازهای عتبات عالیات از آخر تابستان آغاز شود.

    ناظم رضوی، با تأکید بر اینکه جایگاه کاشان فراتر از یک شهر معمولی است گفت: در حوزه مدیریت شهری از منظر بودجه‌ای کاشان شهر 13 یا 14 است و سرانه هر کاشانی در این حوزه در رتبه سوم یا چهارم کشوری قرار دارد.

    وی با تقدیر از شهروندان کاشانی در مشارکت پرداخت و عوارض و یاری رساندن به شهرداری عنوان کرد: از این حیث با همت شهروندان کاشانی در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 180 درصد رشد داشته ایم که نشان دهنده آن است که کاشان  شهر زنده و پویایی است.

    شهردار کاشان، همچنین از احداث نمایشگاه بین المللی پس از توافق با اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: حدود پنج هکتار به این پروژه اختصاص یافته که به زودی شهرداری کاشان نسبت به احداث 2 هکتار فضای مسقف نمایشگاه اقدام می‌کند تا شاهد اتفاقی مهم در صحنه مناسبات اقتصادی و بازرگانی حتی در عرصه فرامنطقه ای باشیم.

    ناظم رضوی، سپس به برنامه‌های دیگر شهرداری نظیر احداث گمرک، اقدامات عمرانی در حوزه راه‌وشهرسازی نظیر جاده ابوزیدآباد، تقویت عرصه میراث فرهنگی و گردشگری و....اشاره کرد و به تشریح فعالیت های پیش رو در حوزه مدیریت شهری کاشان پرداخت.

    آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه کاشان در حضور خانواده‌های آنان توسط شهردار و جمعی از مسئولان حوزه مدیریت شهری به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت