هم‌زمان با جشنواره گندم ؛

برگزاری نخستین نمایشگاه عکس «خورش رستم» در اردبیل

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه عکس «خورش رستم» ۱۴مردادماه ۱۳۹۵ در شهر هشجینِ شهرستان خلخال، هم‌زمان با جشنواره گندم افتتاح شد.

برگزاری نخستین نمایشگاه عکس «خورش رستم» در اردبیل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از حوزه هنری، نمایشگاه عکس «خورش رستم» با حضور حجت الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، حسن قهرمانی معاون فرهنگی هنری، سیدحامد اسحاقی مسئول طرح و برنامه و رحمان مجرد مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری و جمعی از عکاسان و علاقه‌مندان، در سالن معلم شهر هشجین، افتتاح شد.

    حسن قهرمانی، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری، در حاشیه  مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: برگزاری نمایشگاه های گروهی این چنینی، باعث می شود کوچک‌ترین اجزای زندگی روزمره‌ ما به بزرگ‌ترین و انتزاعی‌ترین باورها و اعتقادهایمان پیوند زده شود، و ما را در عین اختلافات و تفاوت‌هایمان با یکدیگر پیوند دهد و البته وحدتی را در جامعه پایدار کند.

    قهرمانی افزود: یکی از نکاتی که در این نمایشگاه بین بازدیدکنندگان و خصوصا مسئولین مشهود بود، تعجب آن ها از برپایی چنین نمایشگاهی توسط خود هنرمندان و عکاسان بود. در واقع انتظار این را نداشتند که در شهر هشجین، نمایشگاهی این چنینی با رویکرد عکاسانه بتوان برگزار کرد.

    نمایشگاه عکس «خورش رستم»، پیش ازظهر پنج شنبه 14 مردادماه 1395 در سالن معلم هشجین افتتاح و تا 15 مردادماه دایر است و از روز شنبه 16 مردادماه 1395 به مدت 10 روز در کانون پرورشی فکری کودکان این شهر به نمایش درمی آید.

    گفتنی است بعد از اتمام 10 روز این آثار در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان اردبیل به نمایش درمی آیند.

    در این نمایشگاه، تعداد 60 اثر از داور علایی، حسین ملکی، جاوید خدمتی، بهروز عظیمی، محمدرضا عظیمی، مجید خالقی مقدم، احمد زعفری، سید ساجد یعقوبی، سید آرش یعقوبی، مهدی ویسانیان، رحمان مجرد، میثم مکارمی نیا، سجاد دادپور، سجاد پاداش، رضا عیسی پور، موسی تقوی نمین، مهدی اسماعیلی، کامل روحی، یاشار فرجی، علی انوار و آرام علایی اردبیلی به نمایش گذاشته شده است.

    این نمایشگاه به همت جمعی از هنرمندان شهر هشتچین و با همکاری و مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت