رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه عکس خبری در ارومیه

عصر نمایشگاه- رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: نخستین نمایشگاه عکس خبری در ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه عکس خبری در ارومیه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، علیرضا نوروزی اظهار داشت: نخستین نمایشگاه عکس خبری استان امسال از تاریخ 17 مرداد ماه تا 21 مرداد ماه برگزار می‌شود، که به طور قطع مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

    وی محل برگزاری نمایشگاه مورد اشاره را خیابان شهید امینی، جنب استانداری حوزه هنری نگارخانه ارومیه عنوان کرد و از علاقه‌‌مندان برای بازدید از آثار دعوت به عمل آورد.

    این مسؤول افتتاحیه نمایشگاه فوق را 17 مرداد ماه ساعت 18 با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ذکر کرد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات آذربایجان غربی امسال برای نخستین بار برگزار می‌شود.

    رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به برگزاری دوره آموزشی عکاسی در این مجموعه با همت یکی از اساتید صاحب‌نام و فعال استان اشاره کرد و از علاقه‌مندان به این رشته هنری برای نام‌نویسی جهت حضور در کلاس‌های مورد اشاره دعوت به عمل آورد.

    وی فرا رسیدن روز خبرنگار را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: این روز یک فرصت ارزشمند برای تجلیل و نکوداشت جایگاه خبرنگاران به شمار می‌رود، به طوری که نمایشگاه عکس خبری نیز برای به تصویر کشیدن زحمات و تلاش‌های این قشر امسال برگزار می‌شود.

    این مسؤول خبرنگاران را یکی از اقشار تاثیرگذار در تحقق بخشیدن به برنامه‌های دولت، آمال و آرزوهای یک ملت دانست و گفت: در این زمینه از انجام هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نبوده و در زمینه‌های مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... مشغول فعالیت هستند.

    رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خبرنگاران را طلایه‌داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای اقشار مختلف مردم دانست و اضافه کرد: این قشر از جامعه به معنای واقعی کلمه می‌توانند برای تحقق رشد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی قدم‌های بلندی بردارند.

    این مسؤول خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم با مقامات همچنین دولتمردان با دولتمردان دیگر عنوان کرد و بیان داشت: از طریق انعکاس رویدادها، حوادث، نیازها و ظرفیت‌‌ها می‌توانند به معنای واقعی کلمه برای ایفای نقش قدم بردارند.

    نوروزی انتقاد منصفانه، بازتاب موفقیت‌های علمی، دستاوردهای مختلف و اطلاع‌رسانی در هر زمینه‌ای را عمده‌ترین وظایف خبرنگاران برشمرد و گفت: در این زمینه برای ایفای نقش با همه توان و ظرفیت خود وارد عمل شده‌اند و تاثیرگذاری لازم را هم دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت