در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان ؛

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در، پنجره و رنگ اصفهان

عصر نمایشگاه- هشتمین نمایشگاه رنگ، رزین، مواد شیمیایی، پوشش‌های صنعتی و مواد کامپوزیت در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه به طور همزمان با سومین نمایشگاه تخصصی در و پنجره، تجهیزات و صنایع وابسته در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در، پنجره و رنگ اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، در هشتمین نمایشگاه رنگ، رزین، مواد شیمیایی، پوشش‌های صنعتی و مواد کامپوزیت بیش از 40 مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، یزد و مرکزی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که شرکت‌های گروه صنعتی و شیمیایی ریف و خود رنگ، رنگ پودری سیلور و شهرک رنگسازان رازی از شاخص‌ترین مشارکت کنندگان این نمایشگاه هستند و در 3000 مترمربع فضای نمایشگاهی به ارایه دستاوردهای خود می‌پردازند.

    تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مواد اولیه رزین، رنگدانه‌ها، حلال‌ها و رقیق کننده‌ها، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان تجهیزات ساخت رنگ، تجهیزات ساخت رزین، تجهیزات اعمال پوشش، کنترل کننده‌های فرآیند و تجهیزات آزمایشگاهی و تولید و عرضه پوشش و چسب، تولید کنندگان انواع چسب و نیز خدمات دهندگانی مانند آماده سازی سطوح و اعمال پوشش‌ها، خدمات فنی و مهندسی، خدمات بازرگانی و نمایندگی، سازمان‌ها، تعاونی‌ها و انجمن‌ها از جمله بخش‌هایی هستند که از این نمایشگاه به عنوان فرصتی بی‌بدیل برای معرفی آخرین دستاوردها و نمونه محصولات تولید شده بهره مند خواهند شد.

    همچنین سومین نمایشگاه تخصصی در و پنجره، تجهیزات و صنایع وابسته نیز در همین تاریخ  با حضور 40 شرکت از استا‌ های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و یزد و یک نمایندگی فروش از کشور روسیه در فضایی به مساحت 4250 متر مربع در قالب دو سالن شیخ بهایی و میرداماد برگزار می‌شود.

    مشارکت کنندگان در این نمایشگاه در زمینه‌های انواع در و پنجره، درهای ضد سرقت، درهای کرکره‌ای، نرده و حفاظ فعالیت می‌کنند و برندهای آکرول، گروه صنعتی اصفهان نوین، آلومینیوم کوپال اصفهان و پارسیان یراق از شاخص‌ترین حاضران در این نمایشگاه هستند.

    افزایش متراژ اختصاص یافته به نمایشگاه در و پنجره و حضور نمایندگان خارجی در این نمایشگاه از مهمترین تفاوت برگزاری سومین دوره نمایشگاه تخصصی در و پنجره با سال‌های گذشته به شمار می‌رود.

    گفتنی است ،ساعات بازدید از این دو نمایشگاه، 16 تا 22 تاریخ مذکور است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت