در محل بوستان بزرگ ولایت ؛

چهاردهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب در بوستان ولایت

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب از دوم لغایت یازدهم مهرماه در محل بوستان بزرگ ولایت برگزار خواهد شد.

چهاردهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب در بوستان ولایت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شهردار آنلاین ، مدیریت شهری هر ساله در راستای تقویت و عمق بخشی به باورهای آئینی و دینی دوستداران و تشنگان زلال معرفت اهل بیت علیه السلام و همچنین با هدف تجهیز هیات ها، مساجد، کانون های مذهبی و حسینیه های شهر تهران نمایشگاه عطر سیب را برگزار می کند.
    روابط عمومی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران از تمامی تولیدکنندگان و ارائه کنندگان اقلام و محصولات خدماتی و فرهنگی مورد نیاز هیات ها و تکایای مذهبی که نسبت به تامین مایحتاج و اقلام مورد نیاز با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت اقدام می کنند دعوت می کند تا در چهاردهمین نمایشگاه عطر سیب حضور پیدا کنند.
    لازم به ذکر است تولیدکنندگان محصولات غذایی، تجهیزات صوتی، تجهیزات صنعتی و آشپزخانه ای، اقلام مذهبی تبلیغاتی و محصولات فرهنگی با اولویت تولیدکنندگان ایرانی می توانند از تاریخ 18 تا 25 مردادماه در سایت www.atresib95.ir  ثبت نام کنند.
    پیش بینی می شود در این دوره حدود 25هزار هیات دانش آموزی، دانشجویی، محلات، تکایا، دسته جات، خانه های جهاد و ایثار، مساجد و حسینیه ها در سطح شهر تهران از تسهیلات نمایشگاه بهره مند شوند. 
    گفتنی است ،با توجه به اینکه تمامی اجناس و اقلام ارائه شده در نمایشگاه با تخفیفات حداقل 20 درصدی نسب به قیمت بازار ارائه خواهد شد، عموم شهروندان می توانند اقلام مورد نیاز و نذورات خود را با قیمت های مناسب تری تهیه کنند.
    براساس این گزارش مجتبی عبدالهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ریاست شورای سیاست گذاری عطر سیب و عبادالله رمضانی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران دبیری شورای سیاستگذاری و ریاست ستاد مرکزی عطر سیب را برعهده دارند . حمید کیانی معاون برنامه ریزی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران نیز رییس چهاردهمین نمایشگاه عطر سیب است .
    شرکت شهروند، سازمان زیباسازی، سازمان میادین میوه و تره بار، سازمان پسماند، شهرداری منطقه 19، قرارگاه جهادی امام رضا (ع)و تعدادی دیگر در کنار سازمان تبلیغات اسلامی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و ستاد رسیدگی به امور مساجد از جمله اعضای شورای سیاستگذاری عطر سیب هستند .
    چهاردهمین نمایشگاه عطر سیب از 2 تا 11 مهر در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع در محل بوستان بزرگ ولایت برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت