در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ؛

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

عصر نمایشگاه- شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با هدف کاهش رکود مسکن، از ۲۲ الی ۲۵ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از سازه نیوز، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که از سوی اتاق تعاون ایران برگزار می شود، دارای اهداف مشترکی با سایر نمایشگاه ها است که از جمله آنها می توان به فراهم کردن بستری برای ارتباط بین مصرف کننده و تولید کننده، مشخص شدن توانمندی های صنعت مورد نظر در نمایشگاه برای همگان، انتقال دانش و فن آوری بین مشارکت کننده ها در نمایشگاه و امکان تبادل دانش و تبادل تجاری اشاره کرد.

    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با اهداف اختصاصی کاهش رکود مسکن و هزینه ها، ارائه جدیدترین فن آوری ها، کاهش مصرف انرژی، تولید مسکن ارزان قیمت در کشور، مقاوم سازی ساختمان ها، جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش مسکن، کاهش رکود اقتصادی، استفاده از دانش و تجربه و تکنولوژی خارجی ها برای تولید، ایجاد بستر تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی و دست یابی به اقتصاد دانش بنیان، افزایش بهره وری و ایجاد اشتغال موقت و پایدار، گسترش زمینه های گردشگری در کشور، استفاده از ظرفیت های بخش تعاون با تبدیل سرمایه های خرد به سرمایه های بزرگ و برپایی کارگاه های تولیدی و نیازسنجی بازارها برگزار می شود.

    بر اساس این گزارش، کشورهایی از آسیا و اروپا از جمله ایتالیا، آلمان، ترکیه، روسیه و چین و دانمارک در این دوره از نمایشگاه غرفه خواهند داشت و هیئت های تجاری از عرق، سوریه، افغانستان و کشورهای حوزه خلیج فارس از آن بازدید خواهند کرد.

    به گفته ی مسئولین برگزاری این نمایشگاه، اتاق تعاون از ششمین دوره برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان، متولی برگزاری آن است و در این دوره نیز مساحت 53 هزار متر برای غرفه ها اختصاص داده می شود.

    گفتنی است، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با هدف کاهش رکود مسکن، از 22 الی 25 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت