هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران بیان کرد

برگزاری نمایشگاه عکس تهران نشانه عمق روابط ایران و سازمان ملل

عصر نمایشگاه- هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران گفت:نمایشگاه مشترک عکس ایرنا و دفتر سازمان ملل در تهران نشاندهنده عمق روابط ایران و سازمان ملل متحد است.

برگزاری نمایشگاه عکس تهران نشانه عمق روابط ایران و سازمان ملل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، گری لوییس اظهار کرد : این عکس ها نشاندهنده یک همکاری طولانی بین ایران و سازمان ملل است و از طرفی صلح و ثبات بین ملت ها را افزایش می دهد.

    وی گفت: آرمان صلح برای برقراری یک صلح پایدار می تواند به کمک ملت ها بیاید و از این رو دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران سال گذشته طی سخنانی در مقر سازمان ملل به این مساله به خوبی اشاره کرد.

    هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران افزود : عکس بیش از هزاران کلمه پیام دارد و بطور خلاصه عکس و پوسترهایی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده بسیار قوی و بیانگر سابقه طولانی و تاریخی ایران با سازمان ملل است.

    وی با بیان اینکه نگاهها برای ادامه کار باید به آینده باشد اظهار کرد: آنچه که امروز در این نمایشگاه به خوبی مشاهده می شود این است که برای تقویت همکاری ها باید چشم ها به آینده معطوف شود.

    نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی از سوی مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد و با همکاری سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در خانه هنرمندان ایران برپا شده است.

    در مراسم افتتاح این نمایشگاه که روز گذشته و به مناسبت روز خبرنگار و با حضور معاون وزیر امور خارجه ، مدیر عامل ایرنا ، مدیرعامل خانه هنرمندان ، نماینده سازمان ملل و تنی چند از سفرای کشورهای خارجی در تهران برگزار شد ، شرکت کنندگان از مجموعه 60 قطعه عکس و پوستر قدیمی همکاری ایران با سازمان ملل که تاکنون کمتر و یا اصلا به نمایش درنیامده بود در دو گالری نامی و بهار خانه هنرمندان دیدن کردند.

    علاقه مندان می توانند تا 23 مرداد ماه برای بازدید از این نمایشگاه به نگارخانه های نامی و بهارخانه خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت