رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری خبر داد

برگزاری بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور در شهرستان ری

عصر نمایشگاه- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور به مناسبت هفته دولت در شهرستان ری برگزار خواهد شد.

برگزاری بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور در شهرستان ری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، مجتبی جانعلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ دوم شهریور ماه همزمان با هفته دولت در بوستان جانبازان محله 13 آبان آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان است افزود: بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور با حضور بیش از دوهزار و 500 نفر از ورزشکاران کشوری در سه بخش ورزش های همگانی مخصوص خانواده ها، ورزش های قهرمانی و ورزش های مهیج برگزار خواهد شد.

    وی در خصوص بخش ورزش های قهرمانی این نمایشگاه افزود: هدف اصلی در این بخش استعداد یابی، آشنایی جوانان و خانواده ها با رشته های مختلف ورزشی است.

    جانعلی در ادامه به بخش ورزش های مهیج نمایشگاه اشاره کرد و عنوان داشت: پرواز پاراموتورها، بخش موتور سواری با موتورهای سنگین و تریال و برگزاری مسابقه قوی ترین مردان از قسمت های ورزش های مهیج خواهد بود.
    وی اضافه کرد: مسابقات زیبایی، مهارت و اسب سواری ویژه شهروندان استان تهران برای اولین بار در این نمایشگاه اجرا خواهد شد.

    جانعلی از به پرواز در آمدن بزرگترین بالن کشور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: بزرگترین بالن کشور برای اولین بار در بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور به پرواز در خواهد آمد.

    وی در ادامه به نزول و افت جایگاه ورزش ری به خصوص کشتی شهرستان اشاره کرد و عنوان داشت: عدم برنامه ریزی و بی توجهی به استعداد یابی در سطح شهرستان ری در سال های گذشته باعث به وجود آمدن چنین وضعی شده است.

    جانعلی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان شهرستان ری از ابتدای سال جاری با برنامه ریزی، جلسات منظم با هئیت های مختلف ورزشی شهرستان و رایگان کردن خدمات اماکن ورزش به ورزشکاران دارای استعداد در پی آن هست به زودی جایگاه از دست رفته شهرستان ری را احیا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت