مدیر برگزاری نمایشگاه بیان کرد

معرفی جایگاه واقعی صنعت سیمان کشور در نمایشگاه بتن و فناوری‌های ساخت

عصر نمایشگاه- زین‌العابدین هاشمی مدیر برگزاری نمایشگاه بتن و فناوری‌های ساخت اظهار کرد: رویکرد ما در این ۸ دوره معرفی جایگاه واقعی صنعت سیمان ایران در منطقه است.

معرفی جایگاه واقعی صنعت سیمان کشور در نمایشگاه بتن و فناوری‌های ساخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از صمت ، زین‌العابدین هاشمی مدیر برگزاری نمایشگاه بتن و فناوری‌های ساخت اظهار کرد: رویکرد ما در این 8 دوره معرفی جایگاه واقعی صنعت سیمان ایران در منطقه است. با وجود اینکه ایران به عنوان چهارمین تولیدکننده سیمان در جهان به شمار می‌آید و در سال‌های گذشته نیز رتبه نخست صادرات سیمان را کسب کرده، من باور دارم که جایگاه واقعی این صنعت هنوز در منطقه شناخته شده نیست و این رویداد بین‌المللی محلی برای معرفی و انجام فعالیت‌های بازرگانی در زمینه صنعت سیمان است.

    هاشمی افزود :امسال استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه بسیار بهتر از سال گذشته بود. شرایط پساتحریم فرصتی را به وجود آورد تا بتوانیم گستره تبلیغات و دعوت از خارجی‌ها را بسیار بیشتر از سال گذشته افزایش دهیم. ما سعی کردیم از طریق سفارتخانه کشورهای مورد نظر، اتاق‌های بازرگانی و انجمن‌های تخصصی صنعت سیمان درباره این نمایشگاه اطلاع‌رسانی کنیم و به منظور مشارکت یا بازدید از نمایشگاه مکاتباتی داشته باشیم و از آنها دعوت کنیم.

    این رویداد با حضور125 شرکت ایرانی و 11 شرکت خارجی از 6کشور فعال در این صنعت شامل آلمان، ایتالیا، ترکیه، فرانسه، چین و ژاپن در فضایی به مساحت 7هزار و 500 مترمربع کلید خورده است. مشارکت‌کنندگان در این رویداد جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه تولید انواع سیمان و بتن، فرآورده‌های نسوز و ماشین‌آلات وابسته را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

    گفتنی است :در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی سیمان و بتن انواع تجهیزات و قطعات مربوط به کارخانه آسفالت، دستگاه سرند، دستگاه مرکزی بتن ثابت، سنگ‌شکن‌های مخروطی، لوله و متعلقات برای عملیات بتن‌ریزی، فونداسیون‌ها، دیوارهای برشی و سقف‌ها، دستگاه معدن، جک بتن‌شکن، جک ملات‌شکن، اره برش مغزه بتن، انواع قالب بتن، عمل‌آوری بتن، میز ویبره، هوامتربتن، اسلامپ، اره برش مستقیم خاک، چکش تراکم، اکستراکشن آسفالت، الک‌های دانه‌بندی، لرزاننده و اولتراسونیک بتن، تجهیزات آزمایشگاه مجهز بتن، تجهیزات کامل آزمایش برش، تجهیزات کامل آزمایش هیدرومتری، تجهیزات کامل آزمایش تراکم، انواع تجهیزات تولید اولیه موادمعدنی، طراحی و اتوماسیون، انواع تجهیزات و ابزار عایق‌ها، نسوزها و فیلتراسیون و صنایع مرتبط عرضه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

    همچنین ؛برگزاری 4 کارگاه تخصصی با موضوعات «بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی در صنعت سیمان و بتن»، «فناوری‌های ساخت بتن، سنگ‌شکن سیار، معدن شن و ماسه»، «آزمایش دانه‌بندی مصالح سنگی، آزمایش درصد جذب آب و آزمایش میزان ساییدگی مصالح سنگی» و «بررسی راه‌های نوین طرح‌های اختلاط بتن» از برنامه‌های جانبی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی سیمان، بتن، فناوری‌های ساخت و ماشین‌آلات وابسته است.

    شایان ذکر است :در دوره پیشین این نمایشگاه 120 شرکت از کشورهای مختلف مانند ایران، آلمان، سوئیس، هلند، ترکیه، چین، هند، روسیه، قطر، جمهوری آذربایجان، قزاقستان و افغانستان حضور داشتند و حدود 20هزار نفر نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت