مدیرعامل نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران خبر داد

اعلام آمادگی ۱۱ شرکت خارجی برای حضور در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: شرکتهایی از کشورهای چین، کره جنوبی، ترکیه، ایتالیا، هند، پرتقال، ژاپن، روسیه، فرانسه، مالزی و فنلاند برای شرکت در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی ۱۱ شرکت خارجی برای حضور در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،بهنام نیک فر فزود: نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و صنایع وابسته از 24 تا 27شهریور ماه سال جاری درمحل نمایشگاه های بین المللی محلات برگزار می شود.

    وی اظهارکرد: حضور این شرکت های خارجی در نمایشگاه سنگ قطعی شده و مذاکره و رایزنی توسط واحد امور بین الملل نمایشگاه با دیگر کشورها در نمایشگاه ادامه دارد.
    وی بیان کرد: سال گذشته با حضور در نمایشگاه های بین المللی سنگ دنیا از جمله برزیل، ترکیه، چین و نمایشگاه سنگ مسکو اطلاع رسانی گسترده ای برای نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران انجام شد و دبیرخانه نمایشگاه هم در حال جذب شرکت های داخلی و خارجی است.
    نیک فر ادامه داد: با رایزنی های انجام شده تاکنون 70درصد غرفه های نمایشگاه پر شده است.

    وی بیان کرد: با هماهنگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و مسئولان استان مرکزی، بسترهای حضور سفیران و انجمن های سنگ کشورهای چین، پرتقال و روسیه و ایتالیا برای شرکت در نمایشگاه سنگ ایران فراهم شده است.
    وی گفت: دو محقق و کارشناس صاحب نظر از کشور پرتقال در زمینه صنعت سنگ نیز برای حضور در این نمایشگاه بین المللی و سخنرانی در برنامه های جانبی آن اعلام آمادگی کرده اند.

    وی ادامه داد: یکی از مهمترین مزیت های نمایشگاه امسال صنعت سنگ نسبت به سال گذشته، تخفیف برای خرید است و بر اساس مصوبه هیات مدیره نمایشگاهی، تمامی شرکت ها برای سنگ بریده در نمایشگاه، تخفیف 20 درصدی اعمال می کنند.
    نیک فرگفت: از تمامی شهرداران ایران و 25 هزار پیمانکار ساختمانی کشور نیز برای حضور در نمایشگاه سنگ ایران دعوت شده است.
    وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی تخصصی با حضور مدرسین و صاحب نظران مختلف از کشورهای ترکیه، چین، هند و ایتالیا از برنامه های دیگر نمایشگاه سنگ ایران در محلات است.

    نیک فر افزود: با توجه به اینکه این نمایشگاه در شهر نیم ور برگزار می شود، در مدت برگزاری نمایشگاه برنامه های فرهنگی متناسب با آداب و رسوم و فرهنگ مردم شهر نیم ور نیز اجرا می شود.
    وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار سمپوزیوم مجسمه سازی بین المللی همزمان با نمایشگاه سنگ ایران امسال در محلات اجرا می شود که در این سمپوزیوم چهار مجسمه ساز ایرانی و چهار مجسمه ساز از کشورهای اروپایی در آن حضور یافته و اقدام به طراحی و اجرای مجسمه هایی در ابعاد یک در یک متر می کنند.

    وی گفت: برای دومین سال پیاپی اجرای بزرگترین سالن سنگ خام با حضور گسترده تر معادن کشور به نمایش گذاشته می شود.
    وی ادامه داد: به طوری که سال گذشته هفت تن سنگ خام از 96 معدن کشور در نمایشگاه به نمایش گذاشته شد که امسال این میزان با توجه به وجود 12 هزار معدن در کل کشور به 9 تن افزایش می یابد.
    نیک فراظهار کرد: در آیین افتتاحیه نمایشگاه در 24 شهریور ماه سال جاری از وزیر صنعت، معدن و تجارت،معاون وزیر مسکن و شهرسازی و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دعوت شده است.

    مدیر عامل نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در فضایی به وسعت 55 هزار متر مربع در هشت سالن در 10 کیلومتری محور محلات - نیم ور بعد از شهرک صنعتی شهید بابایی برگزار می شود.

    وی افزود: در این نمایشگاه غرفه هایی در زمینه های فرآوری سنگ های ساختمانی، معادن سنگ، ماشین آلات استخراج معدنی و فرآوری سنگ ساختمانی، قطعات و لوازم سنگبری، ماشین آلات معدنی و سایر صنایع وابسته به صنعت سنگ در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
    شهرستان محلات در جنوب استان مرکزی در فاصله 105 کیلومتری اراک قرار داد و به عنوان قطب تولید سنگ نمای کشور شناخته می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت