نمایشگاه خودرو مشهد (۲۱)

آرین دیزل کامل ترین سبد انواع کامیونت را در ایران دارد

عصر نمایشگاه- سعید محمودی مدیر فروش شرکت آرین دیزل در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه خودروامروز سبد محصولات آرین دیزل متشکل از کامیونت های جک را کامل ترین سبد انواع کامیونت در ایران عنوان کرد و افزود : در حال حاضر سه کامیونت ۵.۶ تن ، ۶ تن و ۸.۲ تن سبد محصولات آرین دیزل با برند JAC را تشکیل می دهند .

آرین دیزل کامل ترین سبد انواع کامیونت را در ایران دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، این سبد محصولات بخش عمده ای از تقاضای مشتریان بازار کامیونت را در ایران پاسخ گو است.

    به گفته محمودی هر یک از محصولات کامیونت جک در ایران مزایای قابل توجهی دارند که از آن جمله می توان به جای خواب برای مدل 5.6 تن ، شاسی طویل مدل 6 تن و ترمز بادی و جای خواب برای مدل 8 تن اشاره کرد.این در حالی است که برای مثال در مقابل مدل 5.6 تن عمده کامیونت های هم کلاس موجود در بازار 5.2 تن هستند.

    به گفته محمودی کامیونت 6 تن جک با پیشرانه به گفته محمودی کامیونت 6 تن جک با پیشرانه .8 لیتری Cummins و حداکثر توان141 اسب بخار و 450 نیوتون متر گشتاور در زمره پرقدرت ترین کامیونت های بازار کشور قرار دارد و این موضوع با استقبال گسترده مشتریان جک قرار گرفته است.وی همچنین شاسی بلند 5 متری و امکان نصب بیش از 10 نوع کاربری که مجوز آن ها از سوی آرین دیزل اخذ شده را نیز از دیگر مزایای قابل توجه مدل 6 تن عنوان کرد.

    محمودی در ادامه و در تشریح شرایط فروش کامیونت های جک گفت : ما هم اکنون شرایط متنوع نقدی و نقدی-تسهیلاتی را برای مشتریان ارائه می کنیم که شامل تسهیلات لیزینگی با ضامن و بدون ضامن می شود.وی در ادامه افزود : برای تطبیق شرایط با خواست مشتریان شرایط متنوعی از نظر پیش  پرداخت و اقساط را فراهم کرده ایم تا مشتریان با بودجه های مختلف بتوانند محصولات جک را خریداری کنند.

    مدیر فروش آرین دیزل همچنین از تلاش این شرکت برای ارائه کامیونت های جک به همراه کاربری مورد نظر مشتریان با شرایط فروش ویژه و تسهیلات به عنوان یکی از پروژه های آینده این شرکت خبر داد .

    آرین دیزل هم اکنون 30 نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد.این آمار سال گذشته به 24 نمایندگی می رسید و آرین دیزل در نظر دارد تا پایان سال بدون افزایش این نمایندگی ها روی افزایش سطح خدمات تمرکز کند.محمودی ضمن اعلام این خبر افزود : نمایندگی های آرین دیزل در سراسر کشور توزیع شده اند و با رسیدن به 30 نمایندگی پیش از پایان سال به هدف برنامه ریزی شده در سال 95 رسیده ایم .

    شرکت ارین دیزل این روز ها پرشتاب و با قدرت در حال تحویل انواع کامیونت به مشتریانی است که به صورت گسترده از محصولات نیمه سنگین JAC در ایران استقبال کرده اند. این شرکت امیدوار است.شاید مهم ترین دلیل استقبال مشتریان را بتوان کیفیت بالای محصولات این برند عنوان کرد که با توجه به سن کم شرکت آرین دیزل در ایران ، کامیونت های جک توانسته اند جایگاه قابل توجهی بین مشتریان کسب کنند و هم اکنون به عنوان یکی از گزین ههای اصلی خرید توسط مشتریان این بازار مطرح می شود.

    کامیونت 5.6 تن جاخواب دار جک با قیمت نقدی 71.8 میلیون تومان در شرایط فروش ویژه نمایشگاه مشهد شرکت آرین دیزل با پیش پرداخت 22 ، 25 یا 38 میلیون تومان قابل خرید است و اقساط از 12 تا 60 ماه تعیین شده است .کامیونت 6 تن فول آپشن جک نیز با قیمت نقدی 87.8 میلیون تومان با پیش پرداخت 30 ، 35 یا 45 میلیون تومان عرضه می شود و بازپرداخت 12 تا 60 ماهه برای این مدل در نظر گرفته شده است.مدل 8.2 تن جک نیز 93.8 میلیون تومان قیمت دارد و با پیش پرداخت 33 ، 38 یا 48 میلیون تومان به فروش می رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت