دبیر علمی همایش ملی توافق هسته ای در دانشگاه بیرجند خبر داد:

آغاز ثبت نام نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی ایران

عصر نمایشگاه- دبیر علمی همایش ملی توافق هسته ای در دانشگاه بیرجند گفت: نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی ایران از ابتدا تا آخرین دستاوردهای انرژی اتمی از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۹۵ در این دانشگاه برگزار می شود.

آغاز ثبت نام نمایشگاه دستاوردهای انرژی اتمی ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، احمد بخشی در جمع خبرنگاران افزود: این نمایشگاه در حاشیه همایش ملی توافق هسته ای از اجرا تا فرصت های پیش رو (بررسی تحولات پسا برجام) توسط سازمان انرژی اتمی ایران برگزار خواهد شد.

    وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را اطلاع رسانی از فعالیت های سازمان انرژی اتمی ایران از ابتدا تا آخرین دستاوردهای انرژی اتمی عنوان کرد و گفت: ابعاد مختلف این همایش از دیدگاه موافقان و مخالفان مورد بررسی قرار می گیرد.

    وی استفاده از فرصت هایی پیش رو برای کشور و خراسان جنوبی و بهره مندی از فرصت ها را یکی از مزیت های برگزاری این همایش در دانشگاه بیرجند ذکر کرد.

    بخشی با بیان اینکه این همایش در محورهای مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، انرژی هسته ای و اجتماعی و کلیات مقاله پذیرش می کند، گفت: علاقه مندان می توانند در 23 محور مختلف مقاله های پیشنهادی خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

    وی افزود: بررسی محتوای توافق هسته ای، بررسی حقوقی توافق هسته ای، بررسی موانع احتمالی بر سر اجرای توافق هسته ای، توافق هسته ای و سیاست های کلی نظام از جمله محورهای کلی همایش است.

    به گفته وی، بررسی توافق هسته ای بر سیاست خارجی و عمق استراتژیک ایران، توافق هسته ای و امنیت بین الملل، توافق هسته ای و امنیت منطقه ای، بررسی جهت گیری کشورها و سازمان ها نسبت به توافق هسته ای، توافق هسته ای و پروژه ایران هراسی از جمله محورهای سیاسی همایش هست.

    وی توافق هسته ای و سرمایه گذاری خارجی، تاثیر توافق هسته ای بر تجارت خارجی، پسا برجام، تحریم ها و اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی و توافق هسته ای، توافق هسته ای و اقتصاد داخلی را از جمله محورهای اقتصادی همایش برشمرد.

    وی یادآور شد: توافق هسته ای و همکاری های علمی - بین المللی، تاثیر توافق هسته ای بر بنیان های فرهنگی و اجتماعی و پسا برجام و رخنه های نفوذ فرهنگی و اجتماعی از جمله محورهای فرهنگی همایش است.

    وی به محورهای اجتماعی همایش هم اشاره کرد و گفت: تاثیر توافق هسته ای بر جهت گیری های فرهنگی و اجتماعی، توافق هسته ای و آموزش عالی و توافق هسته ای دستاوردها و دغدغه ها از جمله این محورهاست.

    دبیر علمی همایش ملی توافق هسته ای در دانشگاه بیرجند با بیان اینکه این همایش با مشارکت سازمان های مختلف برگزار می شود، یادآورشد: انجمن های علمی کشور، انجمن علوم سیاسی و انرژی هسته ای ایران، انجمن ژئوفیزیک ایران، انجمن روابط بین الملل از جمله انجمن های شرکت کننده در این همایش هستند.

    بخشی یادآور شد: اعضای مرکز مطالعات استراتژیک، وزیر امور خارجه و مشاوران آنها، اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای، اعضای تیم مذاکره کننده دولت های قبل، روسای انجمن های علمی، وزیر اقتصاد، روابط بین الملل سراسر کشور و تمامی جناح های سیاسی دولت های قبل و اکنون در این همایش حضور حضور خواهند داشت.

    وی آخرین مهلت ارسال مقاله به این همایش را 15 فروردین ماه 95 ذکر کرد و افزود: در حال حاضر متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی ذیل ebsite:http://conf.birjan.ac.ir/deal  در همایش ثبت نام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت